Najbardziej „obrzydliwe” scenariusze e-zakupów. Badanie reakcji klientów

Jedna trzecia klientów opuszcza e-sklep już po jednym złym doświadczeniu. Aby znaleźć przyczynę, lekarze podpięli konsumentów do aparatury medycznej i zbadali reakcje ich mózgów.

Publikacja: 11.10.2022 08:12

Najbardziej „obrzydliwe” scenariusze e-zakupów. Badanie reakcji klientów

Foto: Adobe Stock

Specjaliści od danych eksperckich dla firm Loqate we współpracy z Wydziałem Psychologii londyńskiego Uniwersytetu Goldsmiths i neurobiologiem dr. Jackiem Lewisem przedstawili uczestnikom badania 36 frustrujących scenariuszy. Aby zmierzyć poziom frustracji, zespół lekarzy umieścił każdemu z uczestników 64 elektrody na skórze głowy, po czym zmierzył ich reakcje na scenariusze za pomocą elektroencefalografu (EEG) i elektrokardiografu (EKG). Siłę oddziaływania doświadczeń uszeregowano w kolejności od najbardziej do najmniej dokuczliwych.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Mądre Wydatki
Dwie trzecie Polaków chce skorzystać z Black Friday i Cyber Monday
Mądre Wydatki
Rower jako środek transportu to lepsze zdrowie i lżejszy portfel
Mądre Wydatki
Własne auto nie ma sensu. Młodzi nie chcą czterech kółek
Mądre Wydatki
Apartament wakacyjny. Jak kupić, by zarobić
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Mądre Wydatki
SpaceX wprowadza mega obniżkę cen na Starlink