Najbardziej „obrzydliwe” scenariusze e-zakupów. Badanie reakcji klientów

Jedna trzecia klientów opuszcza e-sklep już po jednym złym doświadczeniu. Aby znaleźć przyczynę, lekarze podpięli konsumentów do aparatury medycznej i zbadali reakcje ich mózgów.

Publikacja: 11.10.2022 08:12

Najbardziej „obrzydliwe” scenariusze e-zakupów. Badanie reakcji klientów

Foto: Adobe Stock

Specjaliści od danych eksperckich dla firm Loqate we współpracy z Wydziałem Psychologii londyńskiego Uniwersytetu Goldsmiths i neurobiologiem dr. Jackiem Lewisem przedstawili uczestnikom badania 36 frustrujących scenariuszy. Aby zmierzyć poziom frustracji, zespół lekarzy umieścił każdemu z uczestników 64 elektrody na skórze głowy, po czym zmierzył ich reakcje na scenariusze za pomocą elektroencefalografu (EEG) i elektrokardiografu (EKG). Siłę oddziaływania doświadczeń uszeregowano w kolejności od najbardziej do najmniej dokuczliwych.

Pozostało 84% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Mądre Wydatki
Dwie trzecie Polaków chce skorzystać z Black Friday i Cyber Monday
Mądre Wydatki
Rower jako środek transportu to lepsze zdrowie i lżejszy portfel
Mądre Wydatki
Własne auto nie ma sensu. Młodzi nie chcą czterech kółek
Mądre Wydatki
Apartament wakacyjny. Jak kupić, by zarobić
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Mądre Wydatki
SpaceX wprowadza mega obniżkę cen na Starlink
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska