Sposoby sklepów internetowych na pseudo okazje. Wkrótce to się skończy

Sklepy online walczą o klientów promocjami, ale mają też wiele sposobów na to, by ostateczna cena nie była dla nabywcy tak okazyjna, jak wyglądało to na początku przeglądania strony. Dlatego rośnie znaczenie kosztów dostawy

Publikacja: 12.10.2022 14:10

Szykowana zmiana prawa poprawi sytuację konsumentów kupujących online

Szykowana zmiana prawa poprawi sytuację konsumentów kupujących online

Foto: shutterstock

W Polsce cena zawsze była jednym z głównych czynników, na podstawie których podejmowane są decyzje zakupowe. W ostatnim czasie na skutek rekordowej inflacji znaczenie tego kryterium jeszcze wzrosło, co oznacza także dodatkowe wyzwania dla sprzedawców. Trudniej się można wyróżnić na tle innych, ponieważ wszyscy starają się ceny obniżać lub przynajmniej powstrzymywać ich wzrost. Organizowanie szczególnie atrakcyjnych promocji stało się dla sprzedawców jeszcze kosztowniejsze.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Mądre Wydatki
Dwie trzecie Polaków chce skorzystać z Black Friday i Cyber Monday
Mądre Wydatki
Rower jako środek transportu to lepsze zdrowie i lżejszy portfel
Mądre Wydatki
Własne auto nie ma sensu. Młodzi nie chcą czterech kółek
Mądre Wydatki
Apartament wakacyjny. Jak kupić, by zarobić
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Mądre Wydatki
SpaceX wprowadza mega obniżkę cen na Starlink
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń