19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Aktualizacja: 14.01.2025 12:02 Publikacja: 18.01.2023 08:00
Foto: Adobe Stock
- W przypadku rozbieżności między ceną w kasie a na półce lub w cenniku konsument ma prawo żądać sprzedaży towaru lub usługi po cenie dla niego najkorzystniejszej – podkreśla Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Pomimo spowolnienia gospodarczego Polacy planują wydać podczas Black Friday i Cyber Monday o 5 proc. więcej niż w 2022 r.
Rower coraz częściej wygrywa z samochodem podczas codziennych dojazdów do pracy i szkoły. Przesiadka z samochodu na rower samochodu przyniesie wiele korzyści: poprawi nastrój i zdrowie, usprawni dojazdy i wygeneruje oszczędności.
Zamiast prywatnego samochodu wolą przejazd komunikacją miejską czy taksówką. Nie trzeba martwić się serwisem, ubezpieczeniem czy szukaniem miejsca parkingowego - tłumaczy pokolenie Z.
Lepsze warunki uzyskania kredytów powodują wzrost wartości nieruchomości, ale zainteresowanie nabywców w tzw. sektorze second home nie słabnie.
SpaceX ogłosił właśnie mocną obniżkę na sprzęt do Starlinka. Anteny do superszybkiego internetu satelitarnego będą tańsze w wybranych regionach aż o 70 proc.
Wraz z początkiem nowego roku wśród młodych ludzi na świecie zyskuje popularność postanowienie nazywane „No-buy 2025”. Na czym polega nowy trend, który stał się bardzo widoczny w mediach społecznościowych?
Minimalizm, lekkość i precyzja – to cechy, dzięki którym Longines Ultra-Chron Carbon, przyciąga uwagę. To pierwsza tegoroczna premiera znanej szwajcarskiej marki.
W Chinach słabnie wprawdzie popyt na produkty luksusowe, ale nie spada za to zainteresowanie chińskich firm europejskimi markami luksusowymi. Początek roku przyniósł nową transakcję tego typu.
Oliviero Toscani, włoski fotograf, autor kampanii reklamowych, które zyskały rozgłos i pomogły odnieść włoskiej marce Benetton globalny sukces, nie żyje. Miał 82 lata.
Wkrótce Polska może stracić wysoką, piątą pozycję wśród największych eksporterów kosmetyków w Unii Europejskiej. Taki będzie efekt ogłoszonego teraz planu zamknięcia fabryki Oriflame w Ursusie.
W swoim fachu należy do ścisłej światowej czołówki. Jako fotografka mody od lat zatrudniana jest przez czołowe domy mody. „Nie chciałabym niczego zmieniać w swojej drodze zawodowej. Nie mam marzeń, jestem zadowolona z tego, co robię” – mówi Asia Typek, jedna z czołowych specjalistek od „streetu” czyli fotografowania mody ulicznej.
Ostatnie lata to dynamiczny rozwój kategorii perfum niszowych – zapachów kontrowersyjnych, budzących skrajne opinie, produkowanych z myślą o wymagających odbiorcach i odbiorczyniach. Coraz większą popularność zyskuje też nowa kategoria perfum, które eksperci nazywają „magicznymi”, „mistycznymi” czy „ezoterycznymi”. Z czego wynika ten fenomen?
„Dry January”, czyli „suchy styczeń” to jeden z noworocznych trendów i coraz chętniej podejmowane postanowienie. Okazuje się jednak, że jest pewna grupa, która już dawno ograniczyła spożycie alkoholu. Chodzi o przedstawicieli pokolenia Z.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas