Aktualizacja: 01.07.2025 00:44 Publikacja: 19.03.2020 09:47
Foto: Fotorzepa, Dariusz Gorajski
Poniedziałek, 16 marca wieczór. Do pani Agnieszki, klientki PKO BP przychodzi SMS z banku. –Prosimy korzystaj z banku w domu i ogranicz wizyty w placówkach – informuje bank.
Odsyła na swoją stronę:pkobp.pl/zostanwdomu, a na niej można znaleźć szereg porad dotyczących transakcji i przelewów w czasie pandemii. Ban radzi, by unikać skupisk ludzi i ograniczyć wizyty w placówkach, bo większość dyspozycji można zlecić w serwisie iPKO lub aplikacji mobilnej IKO.
Mollie, jeden z najszybciej rozwijających się dostawców usług finansowych w Europie, rusza z uługami w naszym kr...
Według danych Ministerstwa Finansów, od stycznia do listopada 2024 roku wpływy z tzw. podatku Belki wyniosły 10,...
Wprawdzie w Europie Środkowej i Centralnej trzeci kwartał br. przyniósł kolejny z rzędu wzrost popytu na złote s...
Inflację jako główny powód do zmartwienia wskazuje 37,8 proc. badanych. Na szczycie listy naszych największych s...
Prawie 25 proc. realnie stracił ktoś, kto od 2016 roku trzymał swoje oszczędności na przeciętnej lokacie. Siedem...
Choć większość Polaków stara się regularnie oszczędzać to aż jedna piąta tego w ogóle nie robi. Najgorzej jest w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas