Są też banki, które umożliwiają przeprowadzenie takiej operacji w sieci czy przez infolinię.
Rodzice pana Mariusza założyli konto w PKO BP w 1999 roku. – Teraz w dobie pandemii chciałem, by mogli bankować w internecie. Niestety pomimo wielu telefonów na infolinię oraz do najbliższych oddziałów okazało się to niemożliwe – opowiada pan Mariusz.
Dlaczego? – Zdalnie nie mogą otrzymać numeru klienta, bo w czasie gdy zakładali rachunek nie był on wydawany. Poza tym umowa którą zawarli moi rodzice jest niewystarczająca, żeby świadczyć usługi bankowości internetowej. Jak widać warto być klientem PKO BP od 21 lat. Słabo z tym – komentuje nasz czytelnik.
Warto sprawdzić: Remedium na problemy posiadaczy kilku kont bankowych
Jak mówi Grzegorz Culepa, z biura prasowego PKO BP klient, który nie korzystał do tej pory z bankowości elektronicznej, może zacząć to robić, ale konieczna jest do tego jedna wizyta w oddziale.