Aktualizacja: 01.07.2025 05:48 Publikacja: 03.06.2020 18:16
Foto: Adobe Stock
Są też banki, które umożliwiają przeprowadzenie takiej operacji w sieci czy przez infolinię.
Rodzice pana Mariusza założyli konto w PKO BP w 1999 roku. – Teraz w dobie pandemii chciałem, by mogli bankować w internecie. Niestety pomimo wielu telefonów na infolinię oraz do najbliższych oddziałów okazało się to niemożliwe – opowiada pan Mariusz.
Mollie, jeden z najszybciej rozwijających się dostawców usług finansowych w Europie, rusza z uługami w naszym kr...
Według danych Ministerstwa Finansów, od stycznia do listopada 2024 roku wpływy z tzw. podatku Belki wyniosły 10,...
Wprawdzie w Europie Środkowej i Centralnej trzeci kwartał br. przyniósł kolejny z rzędu wzrost popytu na złote s...
Inflację jako główny powód do zmartwienia wskazuje 37,8 proc. badanych. Na szczycie listy naszych największych s...
Prawie 25 proc. realnie stracił ktoś, kto od 2016 roku trzymał swoje oszczędności na przeciętnej lokacie. Siedem...
Choć większość Polaków stara się regularnie oszczędzać to aż jedna piąta tego w ogóle nie robi. Najgorzej jest w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas