Reklama

Bank nagrywa rozmowy, ty nie możesz

Wszystkie banki nagrywają klientów podczas rozmów czy to telefonicznych, czy wideo. Nie zawsze jednak pozwalają, by klient sam prowadził rejestrację takich rozmów.

Publikacja: 11.04.2021 16:23

Bank nagrywa rozmowy, ty nie możesz

Foto: Shutterstock

Pani Sylwia jest klientką Pekao SA. Ostatnio podczas kontaktu z call center informowała pracownika banku, że ona też chce nagrać rozmowę..

I dodaje: – Rozumiem, że nie pozwalają na to wewnętrzne przepisy? Konsultanci mogą się czegoś obawiać, oprócz tego, że wprowadzają klienta w błąd? Późniejsze udowodnienie konsultantowi wprowadzenia w błąd jest niemożliwe, a tak się zdarza – mówi pani Sylwia.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Oszczędności
PKO BP ma dla Polaków nową ofertę. Chodzi o listy zastawne
Oszczędności
Inwestycje Polaków bez podatku Belki. Ale tylko do 100 tys. zł
Oszczędności
Oszczędzanie bez podatku Belki? MF przedstawiło rewolucyjne rozwiązania
Oszczędności
Ostra walka o nasze e-portfele
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama