– Klient powinien zgłosić reklamację do banku wydawcy karty – mówi Mirella Gmur- Dzieduszycka, z biura prasowego ING Banku Śląskiego. Takie reklamacje banki rozpatrują w ciągu kilku dni.
Warto sprawdzić: Wpłatomat „zjadł” pieniądze. Jak szybko je odzyskamy?
Obce przedmioty między gotówką
Pani Izabela jest klientką Santander Bank Polska. Ostatnio przeżyła niemiłą przygodę związaną z wpłatą gotówki we wpłatomacie. – Taka transakcja może być bardzo ryzykowna. Urządzenie zatrzymało banknoty i nie wpłaciło na moje konto. Czyli bank zatrzymał bezprawnie moje pieniądze, a ja musiałam czekać na rozpatrzenie reklamacji- opowiada kobieta.
Jej zdaniem to bezprawne działanie, bo jej pieniądze były w urządzeniu. –Jakby ktoś na ulicy zabrał gotówkę, to poszłabym na policję, a tak banki wykorzystują, że klienci są słabszą stroną i biedny człowiek zostaję sam bez własnych pieniędzy – żali się pani Izabela.