Aktualizacja: 09.05.2025 11:37 Publikacja: 19.11.2017 14:31
Foto: 123RF
Pani Maria jest klientką PKO BP. W połowie października opłaciła rachunki w ajencji banku. Kilka godzin później dostała SMS z PKO BP z prośbą o dopłacenie 300 zł na wskazany numer konta. Poszła do swojego oddziału wyjaśnić sprawę.
– Pracownicy banku obejrzeli SMS i stwierdzili, że jest to oszustwo, a rachunek z numerem podanym w wiadomości nie jest prowadzony przez PKO BP – relacjonuje kobieta. – Zgodnie z radami żadnej wpłaty nie zrobiłam.
Mollie, jeden z najszybciej rozwijających się dostawców usług finansowych w Europie, rusza z uługami w naszym kr...
Według danych Ministerstwa Finansów, od stycznia do listopada 2024 roku wpływy z tzw. podatku Belki wyniosły 10,...
Wprawdzie w Europie Środkowej i Centralnej trzeci kwartał br. przyniósł kolejny z rzędu wzrost popytu na złote s...
Postrzeganie złotego kruszcu nie zmienia się od wieków. Dziś więc nadal złoto jest uważane za najlepszą lokatę k...
Inflację jako główny powód do zmartwienia wskazuje 37,8 proc. badanych. Na szczycie listy naszych największych s...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas