Kiedy bank może cię zablokować

Niemiła przygoda spotkała właścicielkę internetowego rachunku w PKO BP. – Konto zostało zablokowane podczas mojej rozmowy z doradcą. Jak to możliwe? – pyta rozżalona czytelniczka.

Publikacja: 17.09.2016 13:08

Kiedy bank może cię zablokować

Foto: www.sxc.hu

Kiedy banki blokują rachunki? Jak tłumaczy Joanna Fatek z PKO BP, bank monitoruje niestandardowe transakcje na rachunku klienta, a w przypadku podejrzanych operacji kontaktuje się z nim. Jeśli właściciel konta stwierdzi, że dana operacja nie została przez niego zrealizowana, bank natychmiast blokuje rachunek.

Podobnie jest z kartami płatniczymi. W uzasadnionych przypadkach wprowadzana jest czasowa blokada karty, a jeżeli użytkownik nie potwierdzi transakcji, karta jest unieważniana, a klient proszony jest o złożenie reklamacji.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Oszczędności
Ostra walka o nasze e-portfele
Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Oszczędności
W Europie Środkowej i Centralnej wciąż niższy popyt na złoto
Materiał Promocyjny
Jak zacząć oszczędzanie w złocie
Oszczędności
Choć ceny wciąż rosną, inflacji boimy się coraz mniej