Reklama

Nie zawsze udaje się otworzyć rachunek w internecie

Zdarza się, że systemy bankowe nie przeprowadzą pozytywnej weryfikacji przyszłego klienta. Nie pozostaje mu wówczas nic innego jak dokończyć procedurę w oddziale.

Publikacja: 29.02.2020 10:39

Nie zawsze udaje się otworzyć rachunek w internecie

Foto: Fotorzepa, Dariusz Gorajski

Nasza czytelniczka pani Anna próbowała założyć konto w sieci w Banku Pekao SA. – Podczas robienia selfie okazało się, że weryfikacja nie jest możliwa, a dalszą procedurę z zakładaniem rachunku muszę wykonać w oddziale. Dlaczego? – pyta kobieta.

Biuro Komunikacji Korporacyjnej Pekao SA odpowiedziało nam, że klient, otwierając zdalnie rachunek, przechodzi kilkustopniowy proces weryfikacji tożsamości.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Oszczędności
PKO BP ma dla Polaków nową ofertę. Chodzi o listy zastawne
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Oszczędności
Inwestycje Polaków bez podatku Belki. Ale tylko do 100 tys. zł
Oszczędności
Oszczędzanie bez podatku Belki? MF przedstawiło rewolucyjne rozwiązania
Oszczędności
Ostra walka o nasze e-portfele
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama