Nie zawsze udaje się otworzyć rachunek w internecie

Zdarza się, że systemy bankowe nie przeprowadzą pozytywnej weryfikacji przyszłego klienta. Nie pozostaje mu wówczas nic innego jak dokończyć procedurę w oddziale.

Publikacja: 29.02.2020 10:39

Nie zawsze udaje się otworzyć rachunek w internecie

Foto: Fotorzepa, Dariusz Gorajski

Nasza czytelniczka pani Anna próbowała założyć konto w sieci w Banku Pekao SA. – Podczas robienia selfie okazało się, że weryfikacja nie jest możliwa, a dalszą procedurę z zakładaniem rachunku muszę wykonać w oddziale. Dlaczego? – pyta kobieta.

Biuro Komunikacji Korporacyjnej Pekao SA odpowiedziało nam, że klient, otwierając zdalnie rachunek, przechodzi kilkustopniowy proces weryfikacji tożsamości.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Oszczędności
W Europie Środkowej i Centralnej wciąż niższy popyt na złoto
Materiał Promocyjny
Jak zacząć oszczędzanie w złocie
Oszczędności
Choć ceny wciąż rosną, inflacji boimy się coraz mniej
Oszczędności
Od 2016 roku lokaty przynosiły realne straty, ale to może się zmienić
Oszczędności
Polacy starają się oszczędzać, ale oni tego nie robią