Nie zawsze udaje się otworzyć rachunek w internecie

Zdarza się, że systemy bankowe nie przeprowadzą pozytywnej weryfikacji przyszłego klienta. Nie pozostaje mu wówczas nic innego jak dokończyć procedurę w oddziale.

Publikacja: 29.02.2020 10:39

Nie zawsze udaje się otworzyć rachunek w internecie

Foto: Fotorzepa, Dariusz Gorajski

Nasza czytelniczka pani Anna próbowała założyć konto w sieci w Banku Pekao SA. – Podczas robienia selfie okazało się, że weryfikacja nie jest możliwa, a dalszą procedurę z zakładaniem rachunku muszę wykonać w oddziale. Dlaczego? – pyta kobieta.

Biuro Komunikacji Korporacyjnej Pekao SA odpowiedziało nam, że klient, otwierając zdalnie rachunek, przechodzi kilkustopniowy proces weryfikacji tożsamości.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Oszczędności
Ostra walka o nasze e-portfele
Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Oszczędności
W Europie Środkowej i Centralnej wciąż niższy popyt na złoto
Materiał Promocyjny
Jak zacząć oszczędzanie w złocie
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Oszczędności
Choć ceny wciąż rosną, inflacji boimy się coraz mniej