–Ale godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy mogą się różnić od tych wcześniejszych. Tylko kilka placówek jest wyłączonych z obsługi klientów. Aktualne informacje o godzinach obsługi i dostępności placówek są dostępne na stronie internetowej – dodaje Ewa Krawczyk.
Od samego początku Santander dostosowuje się do sytuacji związanej z pandemią i rozporządzeniami dotyczącymi bezpieczeństwa.
– Stawiamy bardzo na przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w placówce, zarówno przez pracowników, jak i klientów w tym konieczność używania maseczek i dezynfekcji rąk, dbanie o zachowanie dystansu. Dbamy o bieżącą dezynfekcję stanowisk obsługi klientów –przyznaje przedstawicielka Santandera.
Dodaje, że jest dużo klientów, może się zdarzyć, że ze względów bezpieczeństwa, część z nich musi poczekać na zewnątrz.
Zapisz się na wizytę
Także wszystkie oddziały Alior Banku pracują już normalnie. – Obecnie w sześciu z nich prowadzimy zaplanowane prace modernizacyjne, w ramach projektu wdrażania nowego formatu naszych oddziałów – podaje biuro prasowe Alior Banku.
W maju ten bank ujednolicił godziny obsługi klientów w całej sieci oddziałów własnych. Obecnie są oni obsługiwani w godz. od 9 do 17.
– Wyjątkiem jest jeden oddział zlokalizowany w galerii handlowej w Katowicach, w którym godziny obsługi dostosowane są do godzin pracy całego obiektu. Obsługa kasowa, w zależności od oddziału, prowadzona jest od 9 do 17 lub od 9.30 do 16.30. Piętnaście oddziałów naszej sieci standardowo pracuje w formule bezgotówkowej- wylicza bank.
Obsługa klientów dostosowana jest do obowiązującego reżimu obostrzeń sanitarnych. Wewnątrz oddziałów obowiązuje zakrywanie ust i nosa.
– W naszych oddziałach ściśle przestrzegamy, aby nie dochodziło do sytuacji nadmiernego gromadzenia się klientów, co w konsekwencji zmniejsza dystans pomiędzy nimi. Staramy się obsługiwać jednocześnie tylu klientów, ile jest dostępnych stanowisk obsługi – podaje biuro prasowe.
Alior Bank, jako jeden z pierwszych banków udostępnił klientom możliwość rezerwowania wizyty w oddziale poprzez aplikację Booksy. Usługa jest dostępna nie tylko dla klientów indywidualnych, ale również dla mikroprzedsiębiorców, którzy chcą lub muszą osobiście udać się do placówki.
Rezerwacja wizyt w oddziałach wystartowała 28 maja 2020 r. Obecnie umawianie wizyt poprzez platformę Booksy dostępne jest w oddziałach w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu.
W zależności od zainteresowania nową funkcjonalnością, może zostać ona rozszerzona o kolejne miasta i pojawić się na smartfonach w aplikacji Alior Mobile. – Klienci umówieni na spotkanie z doradcą nie muszą oczekiwać na obsługę – zapewnia biuro prasowe banku.