Odziedziczyłeś numer? Może być problem w bankowości mobilnej

Masz numer telefonu po innej osobie, która była klientem tego samego banku? Możesz mieć problemy z korzystaniem z bankowości mobilnej.

Publikacja: 20.08.2020 16:43

Odziedziczyłeś numer? Może być problem w bankowości mobilnej

Foto: Adobe Stock

– Nowy klient, posiadający taki „zdublowany” numer, może korzystać z IKO w trybie pasywnym czyli  aplikacja IKO wyświetla informacje o kontach i innych produktach banku, ale właściciel rachunku nie można wykonywać żadnych operacji. Klient może aktywować aplikację na innym numerze telefonu – radzi Piotr Wardziak, z PKO BP.

Pan Tomasz jest od niedawna klientem PKO BP. Ostatnio na służbowej komórce chciał aktywować bankowość mobilną. – Tylko ja używam tego numeru telefonu, więc nikt inny nie miałby dostępu do mojego konta – opowiada.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Oszczędności
Ostra walka o nasze e-portfele
Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Oszczędności
W Europie Środkowej i Centralnej wciąż niższy popyt na złoto
Oszczędności
Choć ceny wciąż rosną, inflacji boimy się coraz mniej
Oszczędności
Od 2016 roku lokaty przynosiły realne straty, ale to może się zmienić