Reklama

Odziedziczyłeś numer? Może być problem w bankowości mobilnej

Masz numer telefonu po innej osobie, która była klientem tego samego banku? Możesz mieć problemy z korzystaniem z bankowości mobilnej.

Publikacja: 20.08.2020 16:43

Odziedziczyłeś numer? Może być problem w bankowości mobilnej

Foto: Adobe Stock

– Nowy klient, posiadający taki „zdublowany” numer, może korzystać z IKO w trybie pasywnym czyli  aplikacja IKO wyświetla informacje o kontach i innych produktach banku, ale właściciel rachunku nie można wykonywać żadnych operacji. Klient może aktywować aplikację na innym numerze telefonu – radzi Piotr Wardziak, z PKO BP.

Pan Tomasz jest od niedawna klientem PKO BP. Ostatnio na służbowej komórce chciał aktywować bankowość mobilną. – Tylko ja używam tego numeru telefonu, więc nikt inny nie miałby dostępu do mojego konta – opowiada.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Oszczędności
Inwestycje Polaków bez podatku Belki. Ale tylko do 100 tys. zł
Oszczędności
Oszczędzanie bez podatku Belki? MF przedstawiło rewolucyjne rozwiązania
Oszczędności
Ostra walka o nasze e-portfele
Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Oszczędności
W Europie Środkowej i Centralnej wciąż niższy popyt na złoto
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama