Pełnomocnik nie zawsze pomoże. Sprawdzamy jak to wygląda w PKO BP, BNP Paribas, ING, Santander, Pekao, mBank i Credit Agricole.
Warto sprawdzić: Które banki próbują ułatwić życie swoim klientom
Klientką PKO BP jest blisko 90-letnia pani Stanisława. Z racji wieku i chorób jest osobą niesamodzielną. Na co dzień wymaga opieki. Przebywa w Domu Opieki Społecznej. Niedawno jej wnuk odkrył, że ROR babci jest drogi. Obsługa tego konta kosztuje 40 zł miesięcznie.
– W najbliższym siebie oddziale dowiedziałem się, że babcię należy przywieźć do placówki osobiście, bo nie ma innej możliwości zmiany typu konta – żali się.
Dodaje, że babcia ze względu na swój stan zdrowia nie jest w stanie dojechać do oddziału banku. – Czy naprawdę nie ma żadnej możliwości, by zmienić rodzaj rachunku – pyta mężczyzna.