Rolnik stracił z konta 50 tys. zł. Bank: wina klienta

Po przejęciu konta i zmianie numeru telefonu do autoryzacji przelewów przestępcy wypłacają całą gotówkę z konta klienta. Bank zrzuca winę na posiadacza rachunku twierdząc, że to on się logował i zmieniał numer i odrzuca reklamację.

Publikacja: 10.06.2021 17:32

Rolnik stracił z konta 50 tys. zł. Bank: wina klienta

Foto: Adobe Stock

– Zawsze radzimy zachowanie czujności przy logowaniu do bankowości, w tym m.in. zwrócenie szczególnej uwagi na wygląd strony, nie logowanie się do bankowości poprzez linki zewnętrzne oraz bardzo uważne czytanie treści smsów i sprawdzanie szczegółów potwierdzanych operacji – podkreśla biuro prasowe BNP Paribas.

Warto sprawdzić: Polacy pozwalają się okradać. Są zbyt łatwowierni

Pozostało 94% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Jak zacząć oszczędzanie w złocie
Oszczędności
Choć ceny wciąż rosną, inflacji boimy się coraz mniej
Oszczędności
Od 2016 roku lokaty przynosiły realne straty, ale to może się zmienić
Oszczędności
Polacy starają się oszczędzać, ale oni tego nie robią
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Oszczędności
Coraz więcej młodych Polaków oszczędza. W co lokują pieniądze?