Rolnik stracił z konta 50 tys. zł. Bank: wina klienta

Po przejęciu konta i zmianie numeru telefonu do autoryzacji przelewów przestępcy wypłacają całą gotówkę z konta klienta. Bank zrzuca winę na posiadacza rachunku twierdząc, że to on się logował i zmieniał numer i odrzuca reklamację.

Publikacja: 10.06.2021 17:32

Rolnik stracił z konta 50 tys. zł. Bank: wina klienta

Foto: Adobe Stock

– Zawsze radzimy zachowanie czujności przy logowaniu do bankowości, w tym m.in. zwrócenie szczególnej uwagi na wygląd strony, nie logowanie się do bankowości poprzez linki zewnętrzne oraz bardzo uważne czytanie treści smsów i sprawdzanie szczegółów potwierdzanych operacji – podkreśla biuro prasowe BNP Paribas.

Warto sprawdzić: Polacy pozwalają się okradać. Są zbyt łatwowierni

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Oszczędności
Ostra walka o nasze e-portfele
Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Oszczędności
W Europie Środkowej i Centralnej wciąż niższy popyt na złoto
Materiał Promocyjny
Jak zacząć oszczędzanie w złocie
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Oszczędności
Choć ceny wciąż rosną, inflacji boimy się coraz mniej