Reklama

Problem z potwierdzeniem przelewu. Z czego może wynikać?

Potwierdzenie przelewu nie zawsze jest dostępne z poziomu aplikacji mobilnej, czasem trzeba wejść w historię rachunku i tam je dopiero wygenerować.

Publikacja: 25.06.2021 17:17

Problem z potwierdzeniem przelewu. Z czego może wynikać?

Foto: Adobe Stock

Pani Agnieszka, klientka Pekao SA po wykonaniu przelewu potrzebowała jego potwierdzenia. – Okazało się, że nie mogę go pobrać w aplikacji mobilnej, bo nie było takiej opcji przy danym przelewie – opowiada. Skontaktowała się z bankiem i usłyszała, by spróbowała pobrać potwierdzenie przelewu, nie w aplikacji, a w serwisie Pekao24.

Warto sprawdzić: Przelew zablokowany? Sprawdzają czy nie pierzesz pieniędzy

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Oszczędności
PKO BP ma dla Polaków nową ofertę. Chodzi o listy zastawne
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Oszczędności
Inwestycje Polaków bez podatku Belki. Ale tylko do 100 tys. zł
Oszczędności
Oszczędzanie bez podatku Belki? MF przedstawiło rewolucyjne rozwiązania
Oszczędności
Ostra walka o nasze e-portfele
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama