Pani Agnieszka, klientka Pekao SA po wykonaniu przelewu potrzebowała jego potwierdzenia. – Okazało się, że nie mogę go pobrać w aplikacji mobilnej, bo nie było takiej opcji przy danym przelewie – opowiada. Skontaktowała się z bankiem i usłyszała, by spróbowała pobrać potwierdzenie przelewu, nie w aplikacji, a w serwisie Pekao24.
Warto sprawdzić: Przelew zablokowany? Sprawdzają czy nie pierzesz pieniędzy
Jak poinformowało nas biuro prasowe tego banku, taka sytuacja może wystąpić tylko przy wejściu w szczegóły transakcji z poziomu trzech ostatnich operacji na pulpicie. – Widok ten jest uproszczony i nie zawiera przycisku pobrania potwierdzenia. Potwierdzenie można wygenerować z poziomu historii rachunku, przechodząc do szczegółów danej operacji – tłumaczy nam zespół prasowy Pekao SA.
Najpierw przelew, potem potwierdzenie
Czy w innych bankach też zdarzają się podobne problemy?
Mirella Gmur – Dzieduszycka, z biura prasowego ING Banku Śląskiego wyjaśnia, że potwierdzenie transakcji w formacie PDF jest dostępne w Moim ING dla transakcji zaksięgowanych na rachunku klienta.