Aktualizacja: 30.06.2025 23:34 Publikacja: 22.07.2021 14:35
Foto: Shutterstock
Pan Kamil ma konto Revolut Business. To rozwiązanie dla klientów firmowych. Jakiś czas temu dokonał przelewu na większą kwotę ze swojego konta. Transakcja została zablokowana, a konto zawieszone.
– Musiałem złożyć wyjaśnienia i dostarczyć dodatkowe dokumenty. Trwało to miesiąc i moje środki były w tym czasie zablokowane, nie miałem do nich dostępu. Ostatecznie wszystko dobrze się skończyło, ale było momentami nerwowo – mówi nam pan Kamil.
Mollie, jeden z najszybciej rozwijających się dostawców usług finansowych w Europie, rusza z uługami w naszym kr...
Według danych Ministerstwa Finansów, od stycznia do listopada 2024 roku wpływy z tzw. podatku Belki wyniosły 10,...
Wprawdzie w Europie Środkowej i Centralnej trzeci kwartał br. przyniósł kolejny z rzędu wzrost popytu na złote s...
Inflację jako główny powód do zmartwienia wskazuje 37,8 proc. badanych. Na szczycie listy naszych największych s...
Prawie 25 proc. realnie stracił ktoś, kto od 2016 roku trzymał swoje oszczędności na przeciętnej lokacie. Siedem...
Choć większość Polaków stara się regularnie oszczędzać to aż jedna piąta tego w ogóle nie robi. Najgorzej jest w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas