Wpłatomat nieczynny, w okienku opłata. Można reklamować

Wpłatomat przy oddziale banku nieczynny, a za wpłatę w placówce pobrano opłatę. Co robić? Bankowcy radzą, by składać reklamację w takich sytuacjach.

Publikacja: 04.08.2021 22:19

Wpłatomat nieczynny, w okienku opłata. Można reklamować

Foto: Adobe Stock

– W przypadku, gdy wpłatomat nie działa, klient może złożyć reklamację. Podczas jej rozpatrywania bank weryfikuje informację o niedostępności zgłoszonego wpłatomatu – zapewnia biuro prasowe Pekao SA.

Warto sprawdzić: Opłaty za wpłaty. I to całkiem spore

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Oszczędności
Ostra walka o nasze e-portfele
Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Oszczędności
W Europie Środkowej i Centralnej wciąż niższy popyt na złoto
Materiał Promocyjny
Jak zacząć oszczędzanie w złocie
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Oszczędności
Choć ceny wciąż rosną, inflacji boimy się coraz mniej
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń