Co mogą, a czego nie mogą młodzi klienci banków

Nie ze wszystkich płatności mobilnych dostępnych dla dorosłych mogą korzystać nastolatki. Banki wskazują na obostrzenia narzucane im przez regulaminy platform płatniczych.

Publikacja: 28.07.2021 16:17

Co mogą, a czego nie mogą młodzi klienci banków

Foto: Adobe Stock

Płatności mobilne – za pomocą telefonu bądź innych urządzeń mobilnych (np. tabletu, zegarka itp.) – są już nieodłącznym elementem bankowej oferty. Jak wynika z raportu „Płatności cyfrowe 2020″, aż 34 proc. Polaków posiada dostęp do różnych metod opłacania zakupów: BLIK-em, zbliżeniowo telefonem, zegarkiem.

Warto sprawdzić: Konto dla dziecka poniżej 13 lat. Co oferują banki

Pozostało 91% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Jak zacząć oszczędzanie w złocie
Oszczędności
Choć ceny wciąż rosną, inflacji boimy się coraz mniej
Oszczędności
Od 2016 roku lokaty przynosiły realne straty, ale to może się zmienić
Oszczędności
Polacy starają się oszczędzać, ale oni tego nie robią
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Oszczędności
Coraz więcej młodych Polaków oszczędza. W co lokują pieniądze?