Pani Milena konto w Credit Agricole założyła w połowie lipca. Kilka dni później na adres zamieszkania otrzymała kartę do rachunku.
– Przy niej była informacja że PIN otrzymam w następnej przesyłce. Czekałam miesiąc, a list z numerem nie dotarł, dlatego poszłam do oddziału, bo liczyłam, że tam wygenerują mi od ręki nowy PIN. Tam jednak przyjęli zgłoszenie o resecie numeru i kazali czekać na nowy, który miał dojść ….pocztą – opowiada pani Milena.
Czytaj także: Bez PINu ciągle 50 zł. Kiedy wzrośnie limit płatności?
Ewa Deperas-Jarczewska z biura prasowego Credit Agricole tłumaczy, że klient, który nie otrzymał PIN-u do nowej karty, powinien taką sytuację zgłosić w banku i zawnioskować o nowy PIN – poprzez serwis telefoniczny CA24 lub w oddziale. – Takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko. Ich przyczyną może być np. niedostarczenia przesyłki przez pocztę, a czasami brak wysyłki PIN-u może być spowodowane błędem ludzkim – tłumaczy Ewa Deperas-Jarczewska.
Przypomina, że PIN jest wysyłany pod adres wskazany przez klienta w momencie podpisywania umowy lub nowy adres, który klient potem podał w banku. – Może się zatem zdarzyć tak, że klient, który np. przeprowadził się, nie zaktualizował nowego adresu w banku. Wtedy też nie dostanie PIN-u pod nowy adres – zauważa
Ewa Deperas-Jarczewska. Podkreśla, że klienci mogą złożyć reklamację w banku Credit Agricole poprzez stronę internetową, serwis telefoniczny i internetowy CA24, w placówce banku lub listownie. – A otrzymanie nowego PIN-możliwe jest tylko listownie – podkreśla Ewa Deperas-Jarczewska.