Aktualizacja: 11.05.2025 12:21 Publikacja: 05.03.2017 07:19
Urząd zajmuje się sprawami dotyczącymi dużego grona konsumentów.
Foto: Rzeczpospolita/Krzysztof Skłodowski
UOKiK ostrzega przed stratami, które może ponieść duże grono konsumentów. Ostrzeżenia te dotyczą działalności firm nierzetelnie informujących o kosztach swoich usług. Na razie nie jest ich dużo, ale będzie przybywać.
Warto śledzić takie ostrzeżenia. Można się wiele nauczyć, ponieważ Urząd przy okazji wyjaśnia zawiłości prawne.
Mimo wciąż wysokich kosztów, zaciągamy coraz więcej kredytów gotówkowych, wspomagających większe wydatki. – Odzy...
Spłacona w terminie karta płatnicza w dobrze strzeżonym portfelu daje nam poczucie bezpieczeństwa, zwłaszcza w c...
Wybierający się do Paryża fani sportu, którzy preferują płatności bezgotówkowe, powinni pamiętać, że VISA jest w...
Rozpoczęły się piłkarskie mistrzostwa Europy. Odbywają się na stadionach Niemiec – a zatem blisko i wielu Polakó...
Największy polski bank rezygnuje z płatności zbliżeniowych HCE, w zamian proponuje klientom płatność BLIK-iem. I...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas