Reklama
Rozwiń
Reklama

Coraz więcej usług znajdziesz w telefonie

Co nowego banki zaproponowały indywidualnym klientom.

Publikacja: 07.01.2017 10:47

Coraz więcej usług znajdziesz w telefonie

Foto: 123RF

Możliwość założenia profilu zaufanego, rozwój bankowości mobilnej, nowe usługi dostępne online – to według bankowców najważniejsze w ubiegłym roku zmiany w ofertach dla indywidualnych klientów.

ING Bank Śląski, jak mówi Miłosz Gromski z tej instytucji, w 2016 r. skupił się na rozwoju Mojego ING, czyli nowej bankowości online, która ma być przede wszystkim czytelna i łatwa w użyciu.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Materiał Promocyjny
3 sposoby na poprawienie swojej zdolności kredytowej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Planowanie Wydatków
Polacy pożyczają w bankach coraz więcej. Skąd ten boom?
Planowanie Wydatków
Dokąd z kartą, gdzie z gotówką? Jak przygotować się do wakacyjnego wyjazdu za granicę
Planowanie Wydatków
Ile zapłacisz na igrzyskach olimpijskich w Paryżu? Jak można zaoszczędzić?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Planowanie Wydatków
Ile kosztuje wyprawa na piłkarskie Euro 2024? Jak kibic może zaoszczędzić?
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama