Coraz więcej usług znajdziesz w telefonie

Co nowego banki zaproponowały indywidualnym klientom.

Publikacja: 07.01.2017 10:47

Coraz więcej usług znajdziesz w telefonie

Foto: 123RF

Możliwość założenia profilu zaufanego, rozwój bankowości mobilnej, nowe usługi dostępne online – to według bankowców najważniejsze w ubiegłym roku zmiany w ofertach dla indywidualnych klientów.

ING Bank Śląski, jak mówi Miłosz Gromski z tej instytucji, w 2016 r. skupił się na rozwoju Mojego ING, czyli nowej bankowości online, która ma być przede wszystkim czytelna i łatwa w użyciu.

Pozostało 95% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Planowanie Wydatków
Polacy pożyczają w bankach coraz więcej. Skąd ten boom?
Planowanie Wydatków
Dokąd z kartą, gdzie z gotówką? Jak przygotować się do wakacyjnego wyjazdu za granicę
Planowanie Wydatków
Ile zapłacisz na igrzyskach olimpijskich w Paryżu? Jak można zaoszczędzić?
Planowanie Wydatków
Ile kosztuje wyprawa na piłkarskie Euro 2024? Jak kibic może zaoszczędzić?
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Planowanie Wydatków
BLIK wypiera płatności zbliżeniowe
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką