Aktualizacja: 09.05.2025 08:18 Publikacja: 17.12.2016 09:45
Foto: 123RF
Pan Piotr, klient PKO BP, sprawdził w bankomacie stan swojego konta i wydrukował informację na ten temat. Po otrzymaniu miesięcznego wyciągu z rachunku odkrył, że bank obciążył go prowizją. Zbulwersowany klient skontaktował się z PKO BP i otrzymał taką oto odpowiedź.
„Sprawdzenie salda w bankomacie jest bezpłatne. Można je również zobaczyć w każdej chwili korzystając z serwisu internetowego iPKO lub aplikacji mobilnej IKO. Jednak za wydruk pobierana jest opłata zgodnie z tabelą opłat i prowizji. Celem PKO BP jest zmniejszenie zużycia papieru. W ramach proekologicznych działań bank zachęca klientów do korzystania z wyciągów elektronicznych”.
Mimo wciąż wysokich kosztów, zaciągamy coraz więcej kredytów gotówkowych, wspomagających większe wydatki. – Odzy...
Spłacona w terminie karta płatnicza w dobrze strzeżonym portfelu daje nam poczucie bezpieczeństwa, zwłaszcza w c...
Wybierający się do Paryża fani sportu, którzy preferują płatności bezgotówkowe, powinni pamiętać, że VISA jest w...
Rozpoczęły się piłkarskie mistrzostwa Europy. Odbywają się na stadionach Niemiec – a zatem blisko i wielu Polakó...
Największy polski bank rezygnuje z płatności zbliżeniowych HCE, w zamian proponuje klientom płatność BLIK-iem. I...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas