Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 18:52 Publikacja: 21.01.2021 15:25
Foto: materiały prasowe
Pandemia sporo namieszała w każdym biznesie także tym ubezpieczeniowym. Bez wątpienia modyfikacji uległ model dystrybucji, zarządzanie szkodami czy underwriting. Ale jak to wygląda od strony nie biznesu, a klienta. Czy zmieniły się znacząco zachowania konsumenckie?
Oczywiście klienci przerzucili się mocno na kanał direct i to spowodowało znaczący wzrost bezpośredniej sprzedaży polis. Baza wyjściowa była stosunkowo niska, ale i tak widać bardzo wyraźny trend w tym zakresie. Agenci ubezpieczeniowi szybko zareagowali na pandemię i zaczęli stosować nowe narzędzia pozwalające zdalnie świadczyć usługi klientom czy to online czy telefonicznie. To co także zauważyliśmy, to fakt, że klienci chętniej i częściej przedłużają już posiadane polisy, z kolei mniej szukają nowych rozwiązań ubezpieczeniowych. Reagujemy na te zachowania i skupiamy się jeszcze mocniej na utrzymaniu klientów.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
We wtorek padła strona internetowa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Nie działa też Platforma Usług Elektroniczny...
Ze sprzedaży ubezpieczeń banki zebrały w pierwszej połowie tego roku o 9 proc. więcej składki niż przed rokiem....
Liczba wykrytych w Polsce przestępstw ubezpieczeniowych sięgnęła w minionym roku niemal 32 tys. i była aż o 25 p...
Nie zdajemy sobie czasem sprawy, jak łatwo jest wyrządzić komuś niechcący szkodę, a naprawianie jej z własnej ki...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Rosnące koszty likwidacji szkód, wzrost odszkodowań oraz rekomendacje KNF spowodują podwyżki cen polis.
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas