– Oceniamy zdolność kredytową indywidualnie, uwzględniając sytuację ekonomiczno-finansową klienta i sytuację gospodarczą w kraju. Ocena ryzyka kredytowego jest zindywidualizowana, niezależna dla każdego wniosku kredytowego – mówi Piotr Wardziak, z biura prasowego banku.
Mniejszy kredyt, albo wcale
W Credit Agricole po złożeniu wniosku bank przygotowuje ofertę dla klienta, którą on zatwierdza w serwisie internetowym CA24 eBank.
– To całkowicie zdalny proces zawierania umów pożyczki gotówkowej, bez kuriera dostarczającego umowę, bez konieczności złożenia fizycznego podpisu na papierowej wersji umowy – mówi Ewelina Stachowicz, Manager Zespołu Rozwoju Procesów Biznesowych.
Podkreśla, że proces jest całkowicie bezpieczny, a klient aktywnie uczestniczy na każdym jego etapie i otrzymuje szybką decyzję kredytową. Klient ma też stały kontakt z doradcą, który procesuje jego umowę i rzetelną informację – a to wszystko bez wychodzenia z domu.
Jak zapewnia Piotr Skoczek, dyrektor Departamentu Zarządzania Produktami Kredytowymi w Credit Agricole z obserwacji banku wynika, że czas procesu i analizy wniosku nie uległ zasadniczym zmianom.
– Sytuację każdego klienta oceniamy indywidualnie. Musimy jednak mieć świadomość, że szczególnie teraz, w tym trudnym dla wszystkich czasie, mamy jeszcze większy obowiązek zadbać o bezpieczeństwo finansowe klientów – mówi dyr. Skoczek.
Zapewnia, że bank na co dzień wspiera klientów, szuka dla nich najlepszych rozwiązań.
– Jednak wspieranie to nie tylko oferowanie nowych produktów. Czasem, dla bezpieczeństwa finansowego klienta, musimy zachęcić go do ograniczenia kwoty kredytu czy do rezygnacji z niego – przyznaje dyr. Skoczek.