Reklama

Orange przeprasza za błąd, ale każe płacić dużo więcej

Mimo zapewnień pracownika salonu o pozostawieniu ceny abonamentu na dotychczasowym poziomie, firma Orange podniosła opłatę, gdy tylko klient rozwiązał umowę na telefon stacjonarny.

Publikacja: 25.06.2021 17:52

Orange przeprasza za błąd, ale każe płacić dużo więcej

Foto: Adobe Stock

– Na pewno nie mieliśmy intencji wprowadzenia klienta w błąd. Jeżeli tak się jednak stało przepraszam w imieniu mojej firmy – mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy telekomu.
Dodał, że rozwiązaniem sprawy może być jedna z dwóch możliwości albo aktywacja czy przywrócenie dowolnej usługi stacjonarnej, czyli internet lub telefon lub aktywacja Internetu Biurowego LTE.

Warto sprawdzić: Gdzie najtaniej płacić rachunki? Sprawdziliśmy

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Finanse Domowe
Zadłużenie XXL: aż 371 Polaków ma długi liczone w milionach
Finanse Domowe
Książeczki marzeń Polaków. Dziś zostały tylko rekompensaty
Finanse Domowe
Gdzie w lutym zarabiano najwięcej
Finanse Domowe
Śmierć małżonka a wspólne konto: czy wdowa lub wdowiec może korzystać z pieniędzy?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Finanse Domowe
Ranking najlepszych pożyczek ratalnych. Który bank warto wybrać?
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama