Aktualizacja: 01.07.2025 01:08 Publikacja: 25.06.2021 17:52
Foto: Adobe Stock
– Na pewno nie mieliśmy intencji wprowadzenia klienta w błąd. Jeżeli tak się jednak stało przepraszam w imieniu mojej firmy – mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy telekomu.
Dodał, że rozwiązaniem sprawy może być jedna z dwóch możliwości albo aktywacja czy przywrócenie dowolnej usługi stacjonarnej, czyli internet lub telefon lub aktywacja Internetu Biurowego LTE.
Warto sprawdzić: Gdzie najtaniej płacić rachunki? Sprawdziliśmy
Niespłacone zobowiązania „milionowych” dłużników to 790 mln zł. Są efektem złych decyzji finansowych, biznesowyc...
Po rekompensaty za książeczki mieszkaniowe Polacy się chętnie zgłaszają, gorzej – przy tych samochodowych.
W lutym płace były wyższe od średniej krajowej w co trzeciej branży. Średnie lub wyższe płace można było uzyskać...
Wielu małżonków prowadzi wspólne konto bankowe. Czy umowa rachunku wygasa wraz ze śmiercią jednego z nich?
Santander Consumer Bank zdobył pierwsze miejsce w rankingu pożyczek bankowych dla klientów banku, uzyskując 10,7...
Pieniądze są złe czy dobre? W Polsce to silne tabu. A jednak oszczędzanie to początek, a nie koniec finansów oso...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas