Orange przeprasza za błąd, ale każe płacić dużo więcej

Mimo zapewnień pracownika salonu o pozostawieniu ceny abonamentu na dotychczasowym poziomie, firma Orange podniosła opłatę, gdy tylko klient rozwiązał umowę na telefon stacjonarny.

Publikacja: 25.06.2021 17:52

Orange przeprasza za błąd, ale każe płacić dużo więcej

Foto: Adobe Stock

– Na pewno nie mieliśmy intencji wprowadzenia klienta w błąd. Jeżeli tak się jednak stało przepraszam w imieniu mojej firmy – mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy telekomu.
Dodał, że rozwiązaniem sprawy może być jedna z dwóch możliwości albo aktywacja czy przywrócenie dowolnej usługi stacjonarnej, czyli internet lub telefon lub aktywacja Internetu Biurowego LTE.

Warto sprawdzić: Gdzie najtaniej płacić rachunki? Sprawdziliśmy

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Finanse Domowe
Książeczki marzeń Polaków. Dziś zostały tylko rekompensaty
Finanse Domowe
Gdzie w lutym zarabiano najwięcej
Finanse Domowe
Śmierć małżonka a wspólne konto: czy wdowa lub wdowiec może korzystać z pieniędzy?
Finanse Domowe
Ranking najlepszych pożyczek ratalnych. Który bank warto wybrać?
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Finanse Domowe
Dotknijmy tabu, czyli jak ogarnąć swoje finanse i zarządzać domowym budżetem?