Orange przeprasza za błąd, ale każe płacić dużo więcej

Mimo zapewnień pracownika salonu o pozostawieniu ceny abonamentu na dotychczasowym poziomie, firma Orange podniosła opłatę, gdy tylko klient rozwiązał umowę na telefon stacjonarny.

Publikacja: 25.06.2021 17:52

Orange przeprasza za błąd, ale każe płacić dużo więcej

Foto: Adobe Stock

– Na pewno nie mieliśmy intencji wprowadzenia klienta w błąd. Jeżeli tak się jednak stało przepraszam w imieniu mojej firmy – mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy telekomu.
Dodał, że rozwiązaniem sprawy może być jedna z dwóch możliwości albo aktywacja czy przywrócenie dowolnej usługi stacjonarnej, czyli internet lub telefon lub aktywacja Internetu Biurowego LTE.

Warto sprawdzić: Gdzie najtaniej płacić rachunki? Sprawdziliśmy

Pozostało 93% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Finanse Domowe
Wiemy, że warto oszczędzać. Ale robi to tylko połowa z nas
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Finanse Domowe
Zmiana czasu a banki. Technologiczna cisza w sieci
Finanse Domowe
Masz zastrzeżony numer PESEL? Więcej wypłacisz z bankomatu
Finanse Domowe
Pieniądze seniora pod nadzorem
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
Finanse Domowe
Kredyt studencki to fikcja: od 2016 r. jego kwota nie uległa zmianie
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni