Reklama

Banki wabią lokatami z podwyższonym oprocentowaniem

Dobra passa funduszy inwestycyjnych przypomina bankom o możliwości wabienia klientów lokatami z podwyższonym oprocentowaniem.

Publikacja: 04.09.2020 16:23

Banki wabią lokatami z podwyższonym oprocentowaniem

Foto: Adobe Stock

Czy można liczyć na wysyp lokat z funduszami? Trudno przecież kusić depozytami z oprocentowaniem od 1 do 2 proc. – atrakcyjniejszymi od standardowych – do podjęcia decyzji o zainwestowaniu w produkty obarczone mniejszym lub większym ryzykiem. Jeżeli jednak ktoś jest zdecydowany na kupno jednostek, może przy okazji bezpiecznie ulokować część oszczędności w kilku bankach. Są promocje, choć w ciemno nie warto im ulegać. Podstawą powinien być wybór funduszy, albo gotowego ich pakietu, co dywersyfikuje ryzyko, zwłaszcza gdy fundusze są zarządzane przez różne TFI. W czerwcu z promocją lokaty z funduszami ruszył Alior Bank, w sierpniu wystartował mBank. Alior zaproponował sześciomiesięczną lokatę z 1,5-procentowymi odsetkami i zainwestowanie w subfundusze Alior TFI. mBank daje szeroki wachlarz możliwości, choć krótszy okres trwania lokaty, ale z 2-procentowymi odsetkami. Najważniejsza jest jednak część inwestycyjna, a ta jest bogata.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Portfel inwestycyjny
Zbrojeniowa hossa trwa. Jak na niej zarobić?
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Portfel inwestycyjny
Przed funduszami dłużnymi kilka niezłych kwartałów
Portfel inwestycyjny
Obligacje korporacyjne wciąż atrakcyjnym wyborem dla inwestorów
Portfel inwestycyjny
Widać odbudowę zaufania do obligacji korporacyjnych
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Portfel inwestycyjny
Czas na dywidendowe żniwa na warszawskiej giełdzie
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama