Aktualizacja: 27.04.2025 09:42 Publikacja: 02.10.2019 21:40
Foto: Adobe Stock
Powody mogą być różne – m.in. uszkodzona karta czy teraz po wdrożeniu dyrektywy unijnej PSD2 zbyt dużo takich transakcji w ostatnim czasie.
Pani Beata jest klientką Pekao SA. Od wielu miesięcy ma problem przy płatności kartą. – Przy każdej próbie płatności zbliżeniowej transakcja jest odrzucana, a transakcje z użyciem PIN normalnie przechodzą. Co może być tego powodem? – pyta.
W wyjątkowych sytuacjach bank może nam przesłać kartę kredytową czy płatniczą kurierem, zamiast listem zwykłym....
Stale rośnie liczba osób korzystających z bankowości internetowej czy mobilnej. Pozostali nawet z tak drobną spr...
Choć dziś można korzystać z wirtualnych kart debetowych czy kredytowych, to jednak wiele osób chce mieć w portfe...
Choć fizycznie karta nie została zniszczona to nie da się przy jej pomocy wypłacić pieniędzy. Dlaczego? Mogło do...
Jeśli nie mamy karty walutowej, to musimy się liczyć z prowizjami płaconymi za transakcje przeprowadzane podczas...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas