Aktualizacja: 22.05.2025 07:27 Publikacja: 29.05.2023 21:20
Foto: AdobeStock
Klienci nie kryją oburzenia. - Powinniście informować o tym, że blokujecie karty płatnicze z powodu wycieku danych. Ja dowiedziałam się że mam zablokowaną kartę nie mogąc zapłacić za zakupy w sklepie. Oczywiście nikt nie wie jaki wyciek i co się stało. Z infolinia brak kontaktu. Cybersecurity na niskim poziomie – skarży się jedna z klientek banku.
Bank zapewnia, że klienci, których dotykają utrudnienia, powinni otrzymać wiadomość SMS z informacją o zablokowaniu karty.
W wyjątkowych sytuacjach bank może nam przesłać kartę kredytową czy płatniczą kurierem, zamiast listem zwykłym....
Stale rośnie liczba osób korzystających z bankowości internetowej czy mobilnej. Pozostali nawet z tak drobną spr...
Choć dziś można korzystać z wirtualnych kart debetowych czy kredytowych, to jednak wiele osób chce mieć w portfe...
Choć fizycznie karta nie została zniszczona to nie da się przy jej pomocy wypłacić pieniędzy. Dlaczego? Mogło do...
Jeśli nie mamy karty walutowej, to musimy się liczyć z prowizjami płaconymi za transakcje przeprowadzane podczas...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas