Reklama
Rozwiń
Reklama

Zaskakujące fakty związane z Czarnym Piątkiem

Zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Polsce na zakupy w Black Friday szykuje się coraz więcej osób. W Polsce jest to 60 proc, konsumentów, a za oceanem 86 proc. – o 12 pkt. proc. więcej niż przed rokiem. Ale wydatki będą mniejsze.

Publikacja: 29.11.2019 10:22

Zaskakujące fakty związane z Czarnym Piątkiem

Foto: AFP

– Popularność Black Friday i Cyber Monday wśród polskich klientów wciąż rośnie – zna te dni już 95 proc. z nich. Dla jednej trzeciej osób z Generacji Z i pokolenia millennialsów zakupy w tym czasie to już tradycja. Według szacunków w tym okresie konsumenci w Polsce wydadzą ok. 2 mld zł i kupią średnio po cztery rzeczy na osobę, wydając średnio ok. 663 zł – wylicza Marcin Glogowski, Dyrektor Zarządzający PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Mądre Wydatki
Dwie trzecie Polaków chce skorzystać z Black Friday i Cyber Monday
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Mądre Wydatki
Rower jako środek transportu to lepsze zdrowie i lżejszy portfel
Mądre Wydatki
Własne auto nie ma sensu. Młodzi nie chcą czterech kółek
Mądre Wydatki
Apartament wakacyjny. Jak kupić, by zarobić
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Mądre Wydatki
SpaceX wprowadza mega obniżkę cen na Starlink
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama