Reklama
Rozwiń
Reklama

To ja, wasz klient. W masce nic nie załatwimy w banku

Choć w miejscach publicznych mamy obowiązek chodzić w maskach zasłaniających usta i nos, to w banku poproszą nas o odsłonięcie twarzy.

Publikacja: 17.04.2020 19:32

To ja, wasz klient. W masce nic nie załatwimy w banku

Foto: Adobe Stock

– Oczywiście każdy klient może odmówić zdjęcia maseczki ochronnej to w takim wypadku proponujemy skorzystanie ze zdalnych procesów pozwalających załatwić sprawę, z którą osoba przyszła do oddziału. Takie procedury są związane z koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa środkom powierzonych nam przez klientów – tłumaczy Elżbieta Czerwińska-Kubisiak, z działu komunikacji Alior Banku.

Warto sprawdzić: Najwyższy czas na bankowanie w sieci. Prowadzą za rączkę

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Oszczędności
PKO BP ma dla Polaków nową ofertę. Chodzi o listy zastawne
Oszczędności
Inwestycje Polaków bez podatku Belki. Ale tylko do 100 tys. zł
Oszczędności
Oszczędzanie bez podatku Belki? MF przedstawiło rewolucyjne rozwiązania
Oszczędności
Ostra walka o nasze e-portfele
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama