Aktualizacja: 30.06.2025 22:36 Publikacja: 25.01.2020 17:26
Foto: Adobe Stock
Jeden z naszych czytelników we wpłatomacie zasilił kilkoma tysiącami złotych swój rachunek. – Transakcja przebiegła bez problemu, urządzenie wydało potwierdzenie wpłaty. Ale pieniędzy na koncie nie ma – zdziwił się pan Piotr. Co może być przyczyną? Ewa Krawczyk z Santander Bank Polska mówi, że powodem może być zacięcie urządzenia, awaria zasilania, błędne skorzystanie z wpłatomatu, np. włożenie banknotów spiętych recepturką. – Takie sytuacje stanowią jednak margines wszystkich transakcji we wpłatomatach. Skala niewielka, ale oczywiście to kłopot dla klienta, dlatego proces reklamacji jest obsługiwany maksymalnie szybko – zapewnia Ewa Krawczyk.
Mollie, jeden z najszybciej rozwijających się dostawców usług finansowych w Europie, rusza z uługami w naszym kr...
Według danych Ministerstwa Finansów, od stycznia do listopada 2024 roku wpływy z tzw. podatku Belki wyniosły 10,...
Wprawdzie w Europie Środkowej i Centralnej trzeci kwartał br. przyniósł kolejny z rzędu wzrost popytu na złote s...
Inflację jako główny powód do zmartwienia wskazuje 37,8 proc. badanych. Na szczycie listy naszych największych s...
Prawie 25 proc. realnie stracił ktoś, kto od 2016 roku trzymał swoje oszczędności na przeciętnej lokacie. Siedem...
Choć większość Polaków stara się regularnie oszczędzać to aż jedna piąta tego w ogóle nie robi. Najgorzej jest w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas