To ja, wasz klient. W masce nic nie załatwimy w banku

Choć w miejscach publicznych mamy obowiązek chodzić w maskach zasłaniających usta i nos, to w banku poproszą nas o odsłonięcie twarzy.

Publikacja: 17.04.2020 19:32

To ja, wasz klient. W masce nic nie załatwimy w banku

Foto: Adobe Stock

– Oczywiście każdy klient może odmówić zdjęcia maseczki ochronnej to w takim wypadku proponujemy skorzystanie ze zdalnych procesów pozwalających załatwić sprawę, z którą osoba przyszła do oddziału. Takie procedury są związane z koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa środkom powierzonych nam przez klientów – tłumaczy Elżbieta Czerwińska-Kubisiak, z działu komunikacji Alior Banku.

Warto sprawdzić: Najwyższy czas na bankowanie w sieci. Prowadzą za rączkę

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Oszczędności
Ostra walka o nasze e-portfele
Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Oszczędności
W Europie Środkowej i Centralnej wciąż niższy popyt na złoto
Materiał Promocyjny
Jak zacząć oszczędzanie w złocie
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Oszczędności
Choć ceny wciąż rosną, inflacji boimy się coraz mniej