– Jeśli taka sytuacja występuje, prosimy o złożenie reklamacji – dokładnie przyjrzymy się sprawie. Do tej pory nie mieliśmy takiego zgłoszenia –mówi Piotr Wardziak, z biura prasowego PKO BP.
Warto sprawdzić: Przelew na telefon – nie wszystkie banki go ogarniają
Pan Krzysztof ma w tym banku swój rachunek od lat, ale też od kilkunastu miesięcy jest dopisany do rachunku mamy także w PKO BP. Do obu kont jest dopisany ten sam numer telefonu. I od pewnego czasu mężczyzna zmaga się z problemem z przelewami na telefon.
– Jak ktoś robi taki przelew, to od Kowalskiego trafia do mnie, a od dwóch innych osób na konto mojej mamy! Od dwóch bank nie potrafi rozwiązać tej sprawy. Gdy pytam o powód tej sytuacji to dostaję odpowiedź, że chyba sami bankowcy nie rozumieją co napisali – zżyma się mężczyzna.
Interweniował w tej sprawie w banku., a ten kazał sprawdzić ustawienia w w aplikacji IKO -> Ustawienia -> Płatności -> Rejestracja numeru telefonu. – Może Pan zweryfikować, jaki numer rachunku jest przypisany do Pana numeru telefonu. Jeśli jest ten, na który chce Pan otrzymywać przelewy, a one dochodzą też na inny numer to prosimy złożyć reklamację w tej sprawie w serwisie iPKO lub podczas rozmowy z naszym konsultantem – doradził klientowi bank.