Reklama

„Zależało nam na bezpieczeństwie, a bank zignorował zasady”

Zamiast tabletu z biometrią do podpisu umowy konta, bank przesyła w ten sposób dokumentacją… papierową.

Publikacja: 11.08.2021 15:03

„Zależało nam na bezpieczeństwie, a bank zignorował zasady”

Foto: Adobe Stock

– Zależało nam na bezpieczeństwie danych, a bank zignorował wszystkie zasady. Nie tak to miało wyglądać – skarży się czytelniczka, która w ten sposób została potraktowana przez bank. Doszło do niedopatrzenia – przyznaje bank. Kobieta ostatecznie umowy nie podpisała.

Warto sprawdzić: Co załatwimy w banku bez dowodu osobistego

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Oszczędności
PKO BP ma dla Polaków nową ofertę. Chodzi o listy zastawne
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Oszczędności
Inwestycje Polaków bez podatku Belki. Ale tylko do 100 tys. zł
Oszczędności
Oszczędzanie bez podatku Belki? MF przedstawiło rewolucyjne rozwiązania
Oszczędności
Ostra walka o nasze e-portfele
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama