„Zależało nam na bezpieczeństwie, a bank zignorował zasady”

Zamiast tabletu z biometrią do podpisu umowy konta, bank przesyła w ten sposób dokumentacją… papierową.

Publikacja: 11.08.2021 15:03

„Zależało nam na bezpieczeństwie, a bank zignorował zasady”

Foto: Adobe Stock

– Zależało nam na bezpieczeństwie danych, a bank zignorował wszystkie zasady. Nie tak to miało wyglądać – skarży się czytelniczka, która w ten sposób została potraktowana przez bank. Doszło do niedopatrzenia – przyznaje bank. Kobieta ostatecznie umowy nie podpisała.

Warto sprawdzić: Co załatwimy w banku bez dowodu osobistego

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Oszczędności
Ostra walka o nasze e-portfele
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Oszczędności
W Europie Środkowej i Centralnej wciąż niższy popyt na złoto
Oszczędności
Choć ceny wciąż rosną, inflacji boimy się coraz mniej
Oszczędności
Od 2016 roku lokaty przynosiły realne straty, ale to może się zmienić
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama