Pani Anna, klientka Credit Agricole zapodziała w domu swoją kartę debetową. – Bałam się, że ją utraciłam dlatego zgłosiła do banku jej zablokowanie. Karta się odnalazła więc chciałam ją odblokować. Dzwoniłam przez trzy dni na infolinię i mi się nie udało, bo nikt nie odbiera –żali się kobieta.
Dodaje, że nie można tego zrobić w oddziale i nie wiem co robić.
Czytaj także: Na PIN do karty czasem trzeba się naczekać
Agnieszka Gorzkowicz z biura prasowego banku przyznaje, że odblokowanie czy zmiana lub nadanie PIN-u to bardzo ważne funkcje, które klienci chcą mieć w serwisach samoobsługowych online. Bank planuje je wdrożyć w przyszłym roku.
– Jeśli chodzi o oczekiwanie na połączenie z doradcą w serwisie telefonicznym CA24, to przykro nam, jeśli klienci nie mogli się do nas dodzwonić. Poszukujemy aktualnie doradców do pracy. Jesteśmy przekonani, że zwiększona załoga będzie w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby dzwoniących do nas klientów – zapowiada Agnieszka Gorzkowicz.