Aktualizacja: 01.07.2025 08:02 Publikacja: 26.07.2023 10:13
Zwrot zakupionego biletu na pociąg jest problematyczny i kosztowny.
Foto: shutterstock
- Podstawą do zwrotu opłaty za niewykorzystany dokument przewozu zakupiony w serwisie elektronicznym, jest zlecenie przez użytkownika tego zwrotu najpóźniej na 5 minut przed planowym odjazdem pociągu - informuje biuro prasowe PKP Intercity.
Urokliwy pensjonat z widokiem na góry, mocno przeceniona oferta last minute na tygodniowy pobyt pod palmami, tan...
We wrześniu słońca i ciepłej wody w morzu wcale nie trzeba szukać w Afryce czy na Karaibach. Są w Europie kraje,...
Podczas swojego ostatniego urlopu poza krajem 40 proc. osób płaciło wyłącznie fizycznym pieniądzem. Na bezgotówk...
Cięcia cen biletów kolejowych ogłosił wiceprezes państwowego przewoźnika. Bilety na kilkudziesięciu relacjach ma...
Urlop w Chorwacji nie jest tani - bardziej z powodu inflacji niż wprowadzenia w tym roku euro. Cenowo bardziej o...
Każdego roku na lotniskach ginie około 40 milionów bagaży, do tego dochodzą liczne kradzieże w kurortach turysty...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas