Za niskie odszkodowanie? Jak najłatwiej się odwołać

Już trzeci ubezpieczyciel wprowadził u siebie instytucję rzecznika klienta. To dobra wiadomość dla osób, które składają reklamacje do towarzystw.

Publikacja: 29.06.2020 17:11

Za niskie odszkodowanie? Jak najłatwiej się odwołać

Foto: Adobe Stock

Po Ergo Hestii i PZU przyszła kolej na Link4. W tych trzech firmach klienci mają łatwiejszą drogę do dochodzenia swoich prawa, jeśli zakład ubezpieczeń nie zrealizował ich roszczeń albo spełnił je w stopniu niesatysfakcjonującym. Rzecznik klienta, który tam działa, ma pomagać klientom w rozwiązywaniu sporów z ubezpieczycielem.

Warto sprawdzić: Sprawdzamy, kiedy kilka polis się nie opłaca

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Polisy i ubezpieczenia
Wielka awaria ZUS. Od rana nie działa strona zakładu ani PUE
Polisy i ubezpieczenia
Banki nie mogą rozwinąć skrzydeł w sprzedaży ubezpieczeń, ale jest lepiej
Polisy i ubezpieczenia
Przestępczość ubezpieczeniowa kwitnie w gorszych czasach
Polisy i ubezpieczenia
Odpowiedzialność za nieumyślne szkody lepiej przerzucić na ubezpieczyciela
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Polisy i ubezpieczenia
Inflacja niejedno ma imię. Te ubezpieczenie zdrożeją