Plastik z logo ulubionego klubu

Nawet po kilkadziesiąt różnych wzorów kart oferują klientom banki. I co roku wprowadzają nowe.

Publikacja: 30.03.2019 19:23

Plastik z logo ulubionego klubu

Foto: Adobe Stock

Stale aktualizujemy katalog. Wymieniane są wizerunki mało popularne wśród klientów – informuje biuro prasowe Banku Pekao. Podobnie się dzieje w innych bankach.

PKO BP w ubiegłym roku został partnerem sponsoringowym piłkarskiej ekstraklasy. Umowa obowiązuje na trzy lata. Kilka tygodni temu bank nawiązał do niej, wprowadzając do oferty karty z herbami 15 z 16 klubów najwyższej ligi rozgrywek.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Karty Płatnicze
Kartę bank może wysłać nie tylko zwykłym listem
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Karty Płatnicze
Czasem trzeba iść do oddziału banku, by zmienić PIN do karty
Karty Płatnicze
Klient za granicą kartę nie zawsze dostanie. A czasem trzeba za nią dopłacić
Karty Płatnicze
Karta płatnicza częściowo uszkodzona. Bez wymiany się nie obejdzie
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Karty Płatnicze
Uwaga na marże przy płatnościach kartą na wakacjach za granicą
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay