Stale aktualizujemy katalog. Wymieniane są wizerunki mało popularne wśród klientów – informuje biuro prasowe Banku Pekao. Podobnie się dzieje w innych bankach.
PKO BP w ubiegłym roku został partnerem sponsoringowym piłkarskiej ekstraklasy. Umowa obowiązuje na trzy lata. Kilka tygodni temu bank nawiązał do niej, wprowadzając do oferty karty z herbami 15 z 16 klubów najwyższej ligi rozgrywek.
– Każdy z klientów może zamówić kartę do konta z herbem własnego ulubionego klubu ekstraklasy. Kartę można zamówić w placówkach PKO Banku Polskiego, w aplikacji IKO, serwisie telefonicznym, serwisie internetowym iPKO oraz na stronie internetowej www.pkobp.pl – opowiada Grzegorz Culepa z biura prasowego banku. Z drużyn ekstraklasy jedynie Cracovia nie zgodziła się na wykorzystanie herbu klubu. – Ten projekt cieszy się dużym zainteresowaniem wśród kibiców. Największą popularnością cieszą się wizerunki kart z herbem Legii Warszawa i Lecha Poznań. W trakcie pierwszego tygodnia wydaliśmy kilka tysięcy kart –mówi Grzegorz Culepa.
Dodaje, że karta z takim herbem daje możliwość nowoczesnej i bardziej powszechnej identyfikacji kibiców z ich ukochanym klubem. – To też naturalna i skuteczna promocja rozgrywek, dzięki której klienci PKO Banku Polskiego staną się ambasadorami zarówno swojego klubu, jak i ekstraklasy – uważa Grzegorz Culepa.
Z herbami piłkarskich klubów wydawane są karty wyposażone w funkcję wielowalutową, co umożliwia wypłaty gotówki oraz płatności w kraju i za granicą (także przez internet) bez przewalutowania. Jedna karta może być podpięta nawet do ośmiu kont – osobistego w złotówkach i kont walutowych w euro, funtach brytyjskich, dolarach amerykańskich, frankach oraz koronach duńskich, norweskich i szwedzkich. – Karta z wyeksponowanym herbem klubów ekstraklasy, to jedyny taki produkt na rynku – podkreśla Grzegorz Culepa. W sumie PKO BP oferuje 60 wizerunków kart. W tym roku także kolejne dwa związane ze stuleciem banku.