Plastik z logo ulubionego klubu

Nawet po kilkadziesiąt różnych wzorów kart oferują klientom banki. I co roku wprowadzają nowe.

Publikacja: 30.03.2019 19:23

Plastik z logo ulubionego klubu

Foto: Adobe Stock

Stale aktualizujemy katalog. Wymieniane są wizerunki mało popularne wśród klientów – informuje biuro prasowe Banku Pekao. Podobnie się dzieje w innych bankach.

PKO BP w ubiegłym roku został partnerem sponsoringowym piłkarskiej ekstraklasy. Umowa obowiązuje na trzy lata. Kilka tygodni temu bank nawiązał do niej, wprowadzając do oferty karty z herbami 15 z 16 klubów najwyższej ligi rozgrywek.

Każdy z klientów może zamówić kartę do konta z herbem własnego ulubionego klubu ekstraklasy. Kartę można zamówić w placówkach PKO Banku Polskiego, w aplikacji IKO, serwisie telefonicznym, serwisie internetowym iPKO oraz na stronie internetowej www.pkobp.pl – opowiada Grzegorz Culepa z biura prasowego banku. Z drużyn ekstraklasy jedynie Cracovia nie zgodziła się na wykorzystanie herbu klubu. – Ten projekt cieszy się dużym zainteresowaniem wśród kibiców. Największą popularnością cieszą się wizerunki kart z herbem Legii Warszawa i Lecha Poznań. W trakcie pierwszego tygodnia wydaliśmy kilka tysięcy kart –mówi Grzegorz Culepa.

Dodaje, że karta z takim herbem daje możliwość nowoczesnej i bardziej powszechnej identyfikacji kibiców z ich ukochanym klubem. – To też naturalna i skuteczna promocja rozgrywek, dzięki której klienci PKO Banku Polskiego staną się ambasadorami zarówno swojego klubu, jak i ekstraklasy – uważa Grzegorz Culepa.

Z herbami piłkarskich klubów wydawane są karty wyposażone w funkcję wielowalutową, co umożliwia wypłaty gotówki oraz płatności w kraju i za granicą (także przez internet) bez przewalutowania. Jedna karta może być podpięta nawet do ośmiu kont – osobistego w złotówkach i kont walutowych w euro, funtach brytyjskich, dolarach amerykańskich, frankach oraz koronach duńskich, norweskich i szwedzkich. – Karta z wyeksponowanym herbem klubów ekstraklasy, to jedyny taki produkt na rynku – podkreśla Grzegorz Culepa. W sumie PKO BP oferuje 60 wizerunków kart. W tym roku także kolejne dwa związane ze stuleciem banku.

Warto sprawdzić: Karta kredytowa ułatwia życie, ale może być kosztowna

Z kolei Credit Agricole proponuje ponad 80 wzorów kart debetowych. – Są to wzory podstawowe oraz karty z tzw. wizerunkiem. Klient może wybrać dla siebie taką, która najlepiej do niego pasuje – wyjaśnia Marcin Jagodziński, dyrektor departamentu zarządzania segmentami, daily banking oraz produktami oszczędnościowymi Credit Agricole.

Najmłodsi klienci (13–18 lat), posiadacze Konta dla Ciebie GO! wybierają najchętniej plastik z napisem „Hajs”. Nieco starsi posiadacze Konta dla Ciebie GO! (konto dla młodych, do 27. roku życia) wybierają z grafiką przedstawiającą tarczę hamulcową. A posiadacze flagowego Konta dla Ciebie najczęściej noszą w portfelach karty z wizerunkiem kota brytyjskiego.

– Wprowadziliśmy je w kwietniu 2018 r. Teraz od połowy marca dołączyły do nich kolejne propozycje, m.in. z lamą czy wersje kierowane do młodych klientów z dedykowanymi napisami, takimi jak „na bogato” czy „cały hajs dla mnie” – opowiada Marcin Jagodziński. Na okres kampanii kont osobistych bank wdrożył dodatkowych dziesięć grafik, które bezpośrednio nawiązują do jego spotów reklamowych.

W Banku Pekao klienci mogą wybierać wizerunki kart płatniczych Mastercard z katalogu, w którym jest 77 wzorów. – Największą popularnością cieszą się karty z wizerunkami z kategorii zwierzęta i miasta – informuje biuro prasowe banku.

W ofercie Santander Banku jest kilkanaście wzorów kart, ale w portfelach klientów jest ich znacznie więcej. – Po rebrandingu przygotowaliśmy nowe wzory, z nowym logotypem i w nowych kolorach. Ponadto część naszych klientów używa kart z przejętej części Deutsche Banku Polska. Te po upływie ważności będą wymienione na karty z oferty Santander Bank Polska – tłumaczy Ewa Krawczyk z biura prasowego banku. Jego klienci nie mają możliwości sami wyboru wizerunku karty.

Stale aktualizujemy katalog. Wymieniane są wizerunki mało popularne wśród klientów – informuje biuro prasowe Banku Pekao. Podobnie się dzieje w innych bankach.

PKO BP w ubiegłym roku został partnerem sponsoringowym piłkarskiej ekstraklasy. Umowa obowiązuje na trzy lata. Kilka tygodni temu bank nawiązał do niej, wprowadzając do oferty karty z herbami 15 z 16 klubów najwyższej ligi rozgrywek.

Pozostało 90% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Karty Płatnicze
Kartę bank może wysłać nie tylko zwykłym listem
Karty Płatnicze
Czasem trzeba iść do oddziału banku, by zmienić PIN do karty
Karty Płatnicze
Klient za granicą kartę nie zawsze dostanie. A czasem trzeba za nią dopłacić
Karty Płatnicze
Karta płatnicza częściowo uszkodzona. Bez wymiany się nie obejdzie
Materiał Promocyjny
Bolączki inwestorów – od kadr po zamówienia
Karty Płatnicze
Uwaga na marże przy płatnościach kartą na wakacjach za granicą