Co się musi stać, żeby bank przyszedł obsłużyć nas w domu

W indywidualnych wypadkach bankowcy mogą przyjąć dyspozycję posiadacza rachunku poza oddziałem.

Publikacja: 26.01.2020 18:14

Co się musi stać, żeby bank przyszedł obsłużyć nas w domu

Foto: Adobe Stock

Mama pana Krzysztofa jest starszą osobą, wieloletnią klientką PKO BP. Niedawno miała wypadek, nie może chodzić, a pilnie potrzebuje wykonać operację na swoim koncie. – Jeśli klient jest obłożnie chory, to czy bank ma możliwość wysłania przedstawiciela do takiej osoby? – pyta pan Krzysztof, który tej operacji za mamę wykonać nie może, bo nie ma odpowiedniego pełnomocnictwa.

Warto sprawdzić: Kolejne opłaty w bankach i noworoczne podwyżki prowizji

Pozostało jeszcze 85% artykułu
O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów
Konta Bankowe
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Konta Bankowe
Pierwszy bank z 7,2% na koncie oszczędnościowym do 100 tys. złotych