Odszkodowanie za awarię banku? Tylko w indywidualnych przypadkach

Po awariach w systemach informatycznych i np. podwójnym księgowaniu transakcji banki mogą wypłacić poszkodowanym klientom odszkodowanie za taką sytuację. Robią to jednak w indywidualnych sytuacjach. Jak często? Tego jednak nam nie zdradziły.

Publikacja: 29.09.2021 17:26

Odszkodowanie za awarię banku? Tylko w indywidualnych przypadkach

Foto: Adobe Stock

Na początku września doszło do awarii w Credit Agricole. - Informujemy, że na rachunkach niektórych klientów pojawiły się ponowne obciążenia transakcji kartowych, wcześniej już zaksięgowanych. Oryginalny stan kont został przywrócony w nocy. Bardzo nam przykro i bardzo przepraszamy za tę niemiłą sytuację – podał bank w swoich mediach społecznościowych.

Znikająca gotówka z konta

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów