Odszkodowanie za awarię banku? Tylko w indywidualnych przypadkach

Po awariach w systemach informatycznych i np. podwójnym księgowaniu transakcji banki mogą wypłacić poszkodowanym klientom odszkodowanie za taką sytuację. Robią to jednak w indywidualnych sytuacjach. Jak często? Tego jednak nam nie zdradziły.

Publikacja: 29.09.2021 17:26

Odszkodowanie za awarię banku? Tylko w indywidualnych przypadkach

Foto: Adobe Stock

Na początku września doszło do awarii w Credit Agricole. - Informujemy, że na rachunkach niektórych klientów pojawiły się ponowne obciążenia transakcji kartowych, wcześniej już zaksięgowanych. Oryginalny stan kont został przywrócony w nocy. Bardzo nam przykro i bardzo przepraszamy za tę niemiłą sytuację – podał bank w swoich mediach społecznościowych.

Znikająca gotówka z konta

Pozostało 93% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Konta Bankowe
Pierwszy bank z 7,2% na koncie oszczędnościowym do 100 tys. złotych
Konta Bankowe
Protest bankomatów. Dziś w Euronecie można pobrać mniejszą kwotę
Konta Bankowe
Z niechcianym przelewem mogą być problemy. To nie jest „nieoczekiwany prezent”
Konta Bankowe
Duża awaria w Alior Banku. Klienci mają problemy ze stroną internetową i aplikacją
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Konta Bankowe
Duża awaria Blika. Problemy zgłaszają klienci mBanku, Millennium czy Pekao