Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.06.2025 09:50 Publikacja: 04.12.2019 18:34
Foto: Shutterstock
Sezon kampanii reklamowych wykorzystujących motyw świąt Bożego Narodzenia w handlu trwa właściwie od października. Pod koniec ubiegłego miesiąca do grona sprzedawców, nawiązujących do tego najgorętszego pod względem wydatków na prezenty – nierzadko dość drogie, dołączyli operatorzy telekomunikacyjni, w tym sieci komórkowe proponujące smartfony, ale też „cięższe gatunkowo” urządzenia przydatne domownikom. Jak wiadomo, sektor telekomunikacyjny przygotowuje się do aukcji częstotliwości dla sieci komórkowych 5G. Dlatego operatorzy próbują podwyżek cen i mniej chętnie ze sobą konkurują.
Pomimo spowolnienia gospodarczego Polacy planują wydać podczas Black Friday i Cyber Monday o 5 proc. więcej niż...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Rower coraz częściej wygrywa z samochodem podczas codziennych dojazdów do pracy i szkoły. Przesiadka z samochodu...
Zamiast prywatnego samochodu wolą przejazd komunikacją miejską czy taksówką. Nie trzeba martwić się serwisem, ub...
Lepsze warunki uzyskania kredytów powodują wzrost wartości nieruchomości, ale zainteresowanie nabywców w tzw. se...
SpaceX ogłosił właśnie mocną obniżkę na sprzęt do Starlinka. Anteny do superszybkiego internetu satelitarnego bę...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas