Po chudych latach telekomy chcą na nas zarobić w święta

Smartfony niedostępne nigdzie indziej i różne podejścia do prezentacji kosztów utrudniają w tym roku porównanie cen w świątecznych ofertach operatorów.

Publikacja: 04.12.2019 18:34

Po chudych latach telekomy chcą na nas zarobić w święta

Foto: Shutterstock

Sezon kampanii reklamowych wykorzystujących motyw świąt Bożego Narodzenia w handlu trwa właściwie od października. Pod koniec ubiegłego miesiąca do grona sprzedawców, nawiązujących do tego najgorętszego pod względem wydatków na prezenty – nierzadko dość drogie, dołączyli operatorzy telekomunikacyjni, w tym sieci komórkowe proponujące smartfony, ale też „cięższe gatunkowo” urządzenia przydatne domownikom. Jak wiadomo, sektor telekomunikacyjny przygotowuje się do aukcji częstotliwości dla sieci komórkowych 5G. Dlatego operatorzy próbują podwyżek cen i mniej chętnie ze sobą konkurują.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Mądre Wydatki
Dwie trzecie Polaków chce skorzystać z Black Friday i Cyber Monday
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Mądre Wydatki
Rower jako środek transportu to lepsze zdrowie i lżejszy portfel
Mądre Wydatki
Własne auto nie ma sensu. Młodzi nie chcą czterech kółek
Mądre Wydatki
Apartament wakacyjny. Jak kupić, by zarobić
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Mądre Wydatki
SpaceX wprowadza mega obniżkę cen na Starlink
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay