Reklama
Rozwiń

Po chudych latach telekomy chcą na nas zarobić w święta

Smartfony niedostępne nigdzie indziej i różne podejścia do prezentacji kosztów utrudniają w tym roku porównanie cen w świątecznych ofertach operatorów.

Publikacja: 04.12.2019 18:34

Po chudych latach telekomy chcą na nas zarobić w święta

Foto: Shutterstock

Sezon kampanii reklamowych wykorzystujących motyw świąt Bożego Narodzenia w handlu trwa właściwie od października. Pod koniec ubiegłego miesiąca do grona sprzedawców, nawiązujących do tego najgorętszego pod względem wydatków na prezenty – nierzadko dość drogie, dołączyli operatorzy telekomunikacyjni, w tym sieci komórkowe proponujące smartfony, ale też „cięższe gatunkowo” urządzenia przydatne domownikom. Jak wiadomo, sektor telekomunikacyjny przygotowuje się do aukcji częstotliwości dla sieci komórkowych 5G. Dlatego operatorzy próbują podwyżek cen i mniej chętnie ze sobą konkurują.

Pozostało jeszcze 93% artykułu
Mądre Wydatki
Dwie trzecie Polaków chce skorzystać z Black Friday i Cyber Monday
Mądre Wydatki
Rower jako środek transportu to lepsze zdrowie i lżejszy portfel
Mądre Wydatki
Własne auto nie ma sensu. Młodzi nie chcą czterech kółek
Mądre Wydatki
Apartament wakacyjny. Jak kupić, by zarobić
Mądre Wydatki
SpaceX wprowadza mega obniżkę cen na Starlink
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Mądre Wydatki
Kupno używanych rzeczy na Allegro czy OLX. Kiedy trzeba zapłacić podatek, kary
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń