Nie zawsze udaje się otworzyć rachunek w internecie

Zdarza się, że systemy bankowe nie przeprowadzą pozytywnej weryfikacji przyszłego klienta. Nie pozostaje mu wówczas nic innego jak dokończyć procedurę w oddziale.

Publikacja: 29.02.2020 10:39

Nie zawsze udaje się otworzyć rachunek w internecie

Foto: Fotorzepa, Dariusz Gorajski

Nasza czytelniczka pani Anna próbowała założyć konto w sieci w Banku Pekao SA. – Podczas robienia selfie okazało się, że weryfikacja nie jest możliwa, a dalszą procedurę z zakładaniem rachunku muszę wykonać w oddziale. Dlaczego? – pyta kobieta.

Biuro Komunikacji Korporacyjnej Pekao SA odpowiedziało nam, że klient, otwierając zdalnie rachunek, przechodzi kilkustopniowy proces weryfikacji tożsamości.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Oszczędności
Ostra walka o nasze e-portfele
Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Oszczędności
W Europie Środkowej i Centralnej wciąż niższy popyt na złoto
Materiał Promocyjny
Jak zacząć oszczędzanie w złocie
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Oszczędności
Choć ceny wciąż rosną, inflacji boimy się coraz mniej