Pomyłka o 20 groszy. Trzeba zapłacić za kolejny przelew?

Gdy podczas wykonywania przelewu dojdzie do pomyłki w kwocie transakcji, różnicę, nawet niewielką, trzeba przesłać podczas kolejnej operacji i… za nią zapłacić. No, chyba że bank uzna reklamację.

Publikacja: 21.07.2020 16:13

Pomyłka o 20 groszy. Trzeba zapłacić za kolejny przelew?

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

– W każdej sytuacji, klient, który jest niezadowolony z obsługi może złożyć reklamację. Badamy wówczas całą transakcję, korzystając m.in. z monitoringu. Każda taka sprawa rozpatrywana jest indywidualnie – zawsze szukamy rozwiązania, które jest satysfakcjonujące dla wszystkich stron – zapewnia Iwona Radomska, z biura prasowego PKO BP.

Klientem tego banku jest pan Maciej. Ostatnio w oddziale opłacał przedłużony abonament medyczny. – Przed autoryzacją transakcji sprawdziłem tylko numer rachunku, a nie zwróciłem uwagi na kwotę. Potem, już w domu okazało się, że przelałem o 20 groszy za mało – opowiada mężczyzn.

Pozostało 86% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Jak zacząć oszczędzanie w złocie
Oszczędności
Choć ceny wciąż rosną, inflacji boimy się coraz mniej
Oszczędności
Od 2016 roku lokaty przynosiły realne straty, ale to może się zmienić
Oszczędności
Polacy starają się oszczędzać, ale oni tego nie robią
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Oszczędności
Coraz więcej młodych Polaków oszczędza. W co lokują pieniądze?