– Planowaliśmy wprowadzić takie rozwiązanie aby premiować klientów, którzy aktywnie korzystają ze wszystkich kanałów dostępu do banku. Ponieważ jednak wsłuchujemy się w głos klientów i bierzemy pod uwagę ich opinię, uznaliśmy, że nie będziemy na tym etapie wprowadzać takiego rozwiązania – mówi Kinga Wojciechowska-Rulka, z biura prasowego mBanku.
Na nietypową ofertę tego banku zwrócił naszą uwagę jeden z czytelników. W czerwcu otrzymał on nową taryfę opłat i prowizji.
– Przejrzałem ten cennik i w oczy rzuciła mi się jedna rzecz: bank chciał powiązać opłatę za użytkowanie karty (Visa Pay Wave, MasterCard Pay Pass, Visa Foto, Visa Pionowa, MasterCard Pionowa, MasterCard Mobilna) powiązać nie tylko od wartości transakcji bezgotówkowych wykonanych karta, ale też od logowania w aplikacji mobilnej banku – opowiada klient mBanku.
Warto sprawdzić: Karty wirtualne. Ile kosztuje alternatywa plastiku
I pyta, czy bez korzystania z aplikacji bank będzie naliczał wyższe opłaty za kartę? – Przecież takie postępowanie nadaje się do zgłoszenia do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów – dodaje czytelnik.