Tak banki pomagają niepełnosprawnym w obsłudze konta

Osoby niedowidzące czy niedosłyszące nie są pozbawione zdalnego kontaktu z bankami, które powoli wciąż wprowadzają różne ułatwienia dla tej grupy klientów.

Publikacja: 18.09.2018 18:22

Tak banki pomagają niepełnosprawnym w obsłudze konta

Foto: Adobe Stock

– Mogą też oni ustanowić pełnomocnika lub wskazać osobę trzecią do kontaktu – mówią bankowcy.

Taką formę pomocy głuchoniemej koleżance zaoferowała pani Jagoda. – Pozwoliłam, by w ona w swoim banku podała mój numer telefonu do nagłych kontaktów i kilkakrotnie bank korzystał z mojego pośrednictwa ze swoją klientką – opowiada kobieta.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem