Orange przeprasza za błąd, ale każe płacić dużo więcej

Mimo zapewnień pracownika salonu o pozostawieniu ceny abonamentu na dotychczasowym poziomie, firma Orange podniosła opłatę, gdy tylko klient rozwiązał umowę na telefon stacjonarny.

Publikacja: 25.06.2021 17:52

Orange przeprasza za błąd, ale każe płacić dużo więcej

Foto: Adobe Stock

– Na pewno nie mieliśmy intencji wprowadzenia klienta w błąd. Jeżeli tak się jednak stało przepraszam w imieniu mojej firmy – mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy telekomu.
Dodał, że rozwiązaniem sprawy może być jedna z dwóch możliwości albo aktywacja czy przywrócenie dowolnej usługi stacjonarnej, czyli internet lub telefon lub aktywacja Internetu Biurowego LTE.

Warto sprawdzić: Gdzie najtaniej płacić rachunki? Sprawdziliśmy

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Finanse Domowe
Książeczki marzeń Polaków. Dziś zostały tylko rekompensaty
Finanse Domowe
Gdzie w lutym zarabiano najwięcej
Finanse Domowe
Śmierć małżonka a wspólne konto: czy wdowa lub wdowiec może korzystać z pieniędzy?
Finanse Domowe
Ranking najlepszych pożyczek ratalnych. Który bank warto wybrać?
Finanse Domowe
Dotknijmy tabu, czyli jak ogarnąć swoje finanse i zarządzać domowym budżetem?
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem