Aktualizacja: 11.05.2025 15:34 Publikacja: 25.06.2021 17:52
Foto: Adobe Stock
– Na pewno nie mieliśmy intencji wprowadzenia klienta w błąd. Jeżeli tak się jednak stało przepraszam w imieniu mojej firmy – mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy telekomu.
Dodał, że rozwiązaniem sprawy może być jedna z dwóch możliwości albo aktywacja czy przywrócenie dowolnej usługi stacjonarnej, czyli internet lub telefon lub aktywacja Internetu Biurowego LTE.
Warto sprawdzić: Gdzie najtaniej płacić rachunki? Sprawdziliśmy
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Po rekompensaty za książeczki mieszkaniowe Polacy się chętnie zgłaszają, gorzej – przy tych samochodowych.
W lutym płace były wyższe od średniej krajowej w co trzeciej branży. Średnie lub wyższe płace można było uzyskać...
Wielu małżonków prowadzi wspólne konto bankowe. Czy umowa rachunku wygasa wraz ze śmiercią jednego z nich?
Santander Consumer Bank zdobył pierwsze miejsce w rankingu pożyczek bankowych dla klientów banku, uzyskując 10,7...
Pieniądze są złe czy dobre? W Polsce to silne tabu. A jednak oszczędzanie to początek, a nie koniec finansów oso...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas