Nie do każdego przyjdzie mail po przelewie

Część banków oferuje wysyłanie potwierdzeń przelewów internetowych czy mobilnych bezpośrednio na e-mail klientów, inni mogą je zobaczyć w historii transakcji po realizacji przelewu.

Publikacja: 02.03.2019 13:35

Nie do każdego przyjdzie mail po przelewie

Foto: Adobe Stock

Pani Katarzyna jest klientką ING Banku Śląskiego. Przelewy robi w bankowości internetowej lub mobilnej. – Szkoda, że ten bank nie ma funkcji, aby potwierdzenie przelewu wysyłać bezpośrednio na e- mail. Inne banki mają to od dawna – mówi kobieta. Pytała o to bank. W odpowiedzi usłyszała, że na razie nic nie wiadomo o wdrożeniu takiej funkcjo.- Obecnie można pobrać takie potwierdzenie w Moim ING po zalogowaniu –tłumaczył kobiecie bankowiec.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów
Konta Bankowe
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Konta Bankowe
Pierwszy bank z 7,2% na koncie oszczędnościowym do 100 tys. złotych
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10