Nie do każdego przyjdzie mail po przelewie

Część banków oferuje wysyłanie potwierdzeń przelewów internetowych czy mobilnych bezpośrednio na e-mail klientów, inni mogą je zobaczyć w historii transakcji po realizacji przelewu.

Publikacja: 02.03.2019 13:35

Nie do każdego przyjdzie mail po przelewie

Foto: Adobe Stock

Pani Katarzyna jest klientką ING Banku Śląskiego. Przelewy robi w bankowości internetowej lub mobilnej. – Szkoda, że ten bank nie ma funkcji, aby potwierdzenie przelewu wysyłać bezpośrednio na e- mail. Inne banki mają to od dawna – mówi kobieta. Pytała o to bank. W odpowiedzi usłyszała, że na razie nic nie wiadomo o wdrożeniu takiej funkcjo.- Obecnie można pobrać takie potwierdzenie w Moim ING po zalogowaniu –tłumaczył kobiecie bankowiec.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów