Pani Katarzyna jest klientką ING Banku Śląskiego. Przelewy robi w bankowości internetowej lub mobilnej. – Szkoda, że ten bank nie ma funkcji, aby potwierdzenie przelewu wysyłać bezpośrednio na e- mail. Inne banki mają to od dawna – mówi kobieta. Pytała o to bank. W odpowiedzi usłyszała, że na razie nic nie wiadomo o wdrożeniu takiej funkcjo.- Obecnie można pobrać takie potwierdzenie w Moim ING po zalogowaniu –tłumaczył kobiecie bankowiec.
Niemal to samo usłyszeliśmy od Miłosza Gromskiego z biura prasowego ING Banku Śląskiego. – Nie oferujemy wysyłki potwierdzenia na adres i obecnie nie planujemy takiego rozwiązania – powiedział nam bankowiec.
W Pekao SA potwierdzenie dla każdej operacji jest dostępne zarówno w bankowości elektronicznej Pekao24, jak i mobilnej PeoPay. – Aale nie ma opcji bezpośredniego wysłania na adres e-mail. Analizujemy możliwość rozbudowania tej funkcji o opcję wysyłki na adres mailowy – zapowiada Anna Markowska, z biura PR i Nowych Mediów tego banku.
Warto sprawdzić: Szybkie i bezpieczne przelewy BLIK podbiły serca Polaków
Credit Agricole udostępnia możliwość generowania potwierdzeń operacji: w serwisie mobilnym – dla przelewów wychodzących, w serwisie internetowym dla wszystkich transakcji. – Potwierdzenia mogą być pobrane bezpośrednio z serwisu na urządzenie – komputer/telefon – tłumaczy Michał Czurabski, manager Zespołu Rozwoju Bankowości Mobilnej w banku. Dodaje, że oprócz klasycznych potwierdzeń operacji, klient może uruchomić opcję powiadomień SMS o realizacji/otrzymaniu płatności – co znacznie wpływa na jego poczucie bezpieczeństwa i kontrolę swoich transakcji.
– Po udostępnieniu przelewów na telefon BLIK potwierdzenia tych płatności będą przesyłane za pośrednictwem powiadomień PUSH oraz wiadomości do aplikacji CA24 Mobile – tłumaczy Michał Czurabski.