Tablety podbiły rynek kilka lat temu. To urządzenie mobilne w postaci małego komputerka z ekranem dotykowym. Niektórzy użytkownicy nazywają go przerośniętym smartfonem. Statystyki pokazują, że najczęściej tablet jest wykorzystywany do przeglądania stron internetowych, korzystania z portali społecznościowych, sprawdzania poczty elektronicznej czy grania. Poza tym użytkownicy wykorzystują to urządzenie do oglądania filmów, słuchania muzyki czy czytania e-książek. Czy tablet może służyć też jako przenośny bank? Niekoniecznie.
– Aplikacja mobilna Pekao SA PeoPay, która pozwala na dostęp do rachunku płatniczego przez internet, umożliwia sprawdzenie salda rachunku, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku na tablecie nie działa. Dlaczego? Czy to się zmieni? – pyta jedna z klientek Pekao SA.
Warto sprawdzić: Bankowość mobilna: hakerzy czekają na naszą nieuwagę
Pekao24 w Pekao SA
Anna Markowska z biura prasowego tego banku zapewnia, że od początku 2016 roku oferuje on dla klientów indywidualnych korzystających z tabletów dedykowaną aplikację „Pekao24 na tablety”.
– Aplikacja jest zaprojektowana z myślą o większych ekranach tabletów i pozwala zrealizować najważniejsze operacje znane z serwisu internetowego, takie jak: przelewy, zakładanie lokat, spłatę karty – wylicza przedstawicielka banku. Dodaje, że w tym roku bank planuje również udostępnić klientom nową wersję bankowości internetowej Pekao24.