Czasami potrzebna jest wizyta w oddziale. Można to też zrobić listownie czy przez telefon. Tak jest choćby w PKO BP. – Konto można otworzyć przez internet, ale nie da się go już tak zamknąć. Potrzebna jest wizyta w oddziale. Dlaczego? – pyta jeden z klientów tego banku.
Roman Grzyb z biura prasowego PKO BP przyznaje, że klient ma możliwość złożenia wniosku o zamknięcia konta niezależnie od kanału jego założenia w dowolnej placówce banku. Może to być oddział bądź agencja. Można to zrobić korespondencyjnie.
Podobnie jest w Credit Agricole. – Umowę konta można wypowiedzieć w placówce bankowej lub korespondencyjnie, wysyłając wypowiedzenie na adres centrali banku. Nie ma możliwości wypowiedzenia umowy i zamknięcia konta w serwisie internetowym – przyznaje Halina Zając, specjalista transformacji bankowości detalicznej w Credit Agricole.
Także w BNP Paribas trzeba pofatygować się do oddziału. – Na chwilę obecną klient może zamknąć tam rachunek – mówi Karolina Kozakiewicz z biura prasowego BNP Paribas.
Warto sprawdzić: Jak pozbyć się niechcianych ofert telefonicznych