A bywają sytuacje, że nie przy pomocy każdej da się dostać do swoich pieniędzy. Taką przygodę miał ostatnio pan Michał, wieloletni klient mBanku.
Kłopoty z Firefixem
– Musiałem zmienić hasło do konta. W tym celu automat poprosił mnie o nadanie nowego hasła, wyłącznie cyfrowego. Zrobiłem to. I na iPadzie zalogowałem się na konto przy pomocy nowego hasła, ale próba się nie udała. System informował, że login albo hasło są niepoprawne, spróbowałem drugi raz. To samo, podobnie było za trzecim razem. Zdezorientowany posłużyłem się starym hasłem i też była odmowa i blokada konta – opowiada.
Pan Michał zdecydował się ponownie przejść całą operacje. Tym razem przy pomocy smartfona. Wybrał nowe hasło, potem próbował się zalogować na swoje konto. Skutek był dokładnie taki sam. Odmowa i blokada.
Nasz czytelnik skontaktował się więc z bankiem, przez infolinię. Tam zapytano go o przeglądarkę do logowania. – Skorzystałem z Firefoxa. Od konsultantki z banku dowiedziałem się, że powinienem skorzystać z innej: Chrome lub „którejś z przeglądarek Microsofta” – opowiada klient mBanku.
W urządzeniach które miał przy sobie przeglądarki Chrome. Pracownica banku poradziła mu więc, by zainstalował sobie. Jednak iPad czytelnika odmówił.